تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

بازار خودرو؛ افزایش قیمت دنا، پژو ۲۰۷ و کوییک

پس از پایان ریزش قیمت‌ خودروها در بازار ایران، قیمت خودروهایی چون دنا، پژو ۲۰۷ و کوییک با صعود همراه بوده است. قیمت پژو ۲۰۷ دستی فرمان برقی مدل ۱۴۰۲ ۶۲۰ میلیون تومان است که طی روز گذشته ۵ میلیون گران شده.

کد خبر: ۱۵۴۲۶۶
۰۹:۵۹ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۲

بازار خودرو؛ افزایش قیمت دنا، پژو ۲۰۷، کوییک و شاهین

دیدارنیوز: قیمت خودرو‌های داخلی امروز سه‌شنبه ۲۴ مرداد مردادماه با افزایش به‌روزرسانی شد.

موج ریزش قیمت خودرو در این هفته پس از دو روز پایان یافت و قیمت خودرو در معاملات امروز بازار صعودی شد. جدیدترین قیمت خودرو‌های پرفروش داخلی و تغییرات آن نسبت به روز گذشته (۲۳ مردادماه) را می‌خوانید.

قیمت روز محصولات ایران خودرو

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ به ۴۵۵ میلیون رسیده است و نسبت به روز گذشته ۵ میلیون افزایش پیدا کرده است. مدل ۱۴۰۱ این خودرو ۴۸۰ میلیون تومان است که ۱۰ میلیون گران شده است.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ نیز به ۵۲۵ میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون افزایش داشته اشت.

قیمت پژو ۲۰۷ دستی فرمان برقی مدل ۱۴۰۲ هم ۶۲۰ میلیون تومان است که طی روز گذشته ۵ میلیون گران شده است. این خودرو از تیر تا به امروز ۱۶۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما مدل ۱۴۰۲ امروز ۶۵۰ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ۱۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک TU ۵ P مدل ۱۴۰۱ امروز ۷۵۰ میلیون تومان است که طی روز گذشته ۵ میلیون گران شده است. این خودرو تقریبا دو ماه ونیم گذشته ۱۵۵ میلیون ارزان شده است. مدل ۱۴۰۲ این خودرو ۷۸۵ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ۱۵ میلیون گران شده است. این مدل طی یک ماه و نیم گذشته ۱۲۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت تارا اتوماتیک ۱۴۰۱، ۷۶۵ میلیون تومان است که نسبت به دو گذشته ۱۰ میلیون بالا رفته است. تارا اتوماتیک صفر ۱۴۰۲ هم ۷۸۵ تومان قیمت خورده است که ۱۰ میلیون گران شده است.

قیمت تارا دنده ای۱۴۰۲ هم به ۶۷۵میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته ۱۰ میلیون گران شده است. اما طی دوماه و نیم گذشته ۱۳۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت دنا اتوماتیک توربو پلاس مدل ۱۴۰۲ به حوالی ۸۰۵ میلیون تومان رسیده است که به معنای افزایش ۱۵ میلیونی طی یک روز است. این خودرو طی ۲۳ روز گذشته ۲۵ میلیون ارزان شده است و نسبت به خرداد ۱۶۰ میلیون تومان ریزش داشته است.

قیمت دنا معمولی ۱۴۰۱ هم به ۵۷۵ میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون گران شده است، اما طی دو ماه گذشته ۲۳۵میلیون ارزان شده است.

قیمت رانا پانوراما پلاس مدل ۱۴۰۱ به ۵۱۵ میلیون تومان رسیده است که طی روز گذشته ۱۰ میلیون افزایش یافته است. رانا پلاس پانوراما ۱۴۰۲ نیز ۵۳۰ میلیون تومان که ۵ میلیون گران شده است.

قیمت رانا پلاس مدل ۱۴۰۱ هم ۴۷۰ میلیونی شده است که ۵ میلیون گران شده است.

قیمت سمند EF ۷ مدل ۱۴۰۱ حوالی ۵۵۵میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته تغییر نکرده است.

قیمت سمند سورن پلاس بنزینی مالتی مدیا مدل ۱۴۰۱ هم ۵۴۰ میلیونی شده است که نسبت به روز گذشته ثابت مانده است، اما طی ۳ روز گذشته ۳۰ میلیون ارزان شده است. قیمت سمند سورن پلاس ۱۴۰۲ نیز ۵۶۰ میلیون تومان است که طی سه روز ۱۵ میلیون کاهش یافته است.

قیمت پژو پارس LX مدل ۱۴۰۲ نیز ۶۱۵ میلیون اعلام شده است که طی روز گذشته ثابت مانده است. این خودرو هشتم خردادماه ۶۶۵ میلیون تومان بود و نسبت به امروز ۴۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت پژو پارس XU ۷ P مدل ۱۴۰۲ نیز ۵۰۰ میلیون تومان شده است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون افزایش یافته است.

قیمت پژو پارس ELX-TU ۵ مدل ۱۴۰۱ نیز به ۶۸۰ میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون کاهش پیدا کرده است. این مدل گرانترین پژو پارس است.

قیمت پژو ۴۰۵ SLX مدل ۱۴۰۰ نیز ۵۲۰ میلیون تومان است. قیمت این خودرو طی روز گذشته تغییر نکرده است.

قیمت روز محصولات سایپا

قیمت پراید وانت مدل ۱۵۱ پلاس مدل ۱۴۰۰ به ۲۶۰ میلیون تومان رسیده است و نسبت به روز گذشته ثابت مانده است.

قیمت پراید ۱۱۱ صفر مدل ۹۹ نیز امروز ۳۲۵ میلیون تومان است و نسبت به روز گذشته تغییر نکرده است.

قیمت پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۱ هم بدون تغییر حوالی ۲۵۵ میلیون تومان به روزرسانی شد.

قیمت تیبا صندوق دار SX بنزینی مدل ۱۴۰۱ امروز ثابت ماند و حوالی ۳۲۰میلیون تومان اعلام شد.

قیمت تیبا EX هاچ بک مدل ۱۴۰۰ نیز بدون تغییر حوالی ۳۲۵ میلیون تومان اعلام شده است.

قیمت ساینا S دنده ای مدل ۱۴۰۲ حوالی ۳۴۰ میلیون تومان خریدوفروش می‌شود که نسبت به روز گذشته تغییر نکرده است.

قیمت ساینا EX دنده‌ای مدل ۱۴۰۱ نیز ۳۲۵ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت کوییک دنده‌ای R مدل ۱۴۰۲ حوالی ۳۴۰ میلیون رسیده است که نسبت به روز گذشته ۱۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

قیمت کوییک دنده‌ای S مدل ۱۴۰۱ هم ۳۴۰ میلیون تومان شده است که نسبت به روز گذشته تغییر نکرده است. مدل ۱۴۰۲ این خودرو هم ۳۴۵ میلیون است که طی ثابت مانده است.

قیمت کوییک R پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ نیز ۴۱۵ میلیون تومان اعلام شده است که نسبت به روز گذشته ۱۰ میلیون گران شده است.

قیمت شاهین سایپا مدل ۱۴۰۲ امروز به ۵۶۵ میلیون تومان رسیده است و نسبت به روز گذشته ۲۰ میلیون گران شده است. شاهین G مدل ۱۴۰۰ هم ۵۴۵ میلیون تومان فروخته می‌شود که به معنای افزایش ۱۵ میلیونی طی روز گذشته است.

پیش بینی قیمت خودرو در ماه آینده

اگرچه روند معاملات امروز بازار خودرو نزولی شد، اما پیش بینی کارشناسان از صعود قیمت خودرو در آینده حکایت دارد. برخی از کارشناسان بازار خودرو گفته بودند که اقدامات وزارت صمت همچون راه‌اندازی سامانه یکپارچه یا تصویب واردات خودرو دلیل کاهش قیمت خودرو از ابتدای سال نیست و تنها قیمت دلار است که آینده بازار را رقم می‌زند و تا پایان سال نرخ ارز افزایش پیدا خواهد کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی