تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
بسکتبال کاپ آسیا دیویژن B

شکست ایران از اندونزی؛ شانس صعود حفظ شد

تیم ملی بسکتبال زنان کشورمان در سومین دیدار خود در کاپ آسیا دیویژن B، برابر اندونزی شکست خورد اما همچنان شانس صعود به مرحله نیمه نهایی را دارد.

کد خبر: ۱۵۴۲۶۴
۰۹:۴۱ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۲

شکست ایران از اندونزی؛ شانس صعود حفظ شد

دیدارنیوز: تیم ملی بسکتبال بانوان ایران با وجود شکست ۶۵ بر ۵۶ به اندونزی، هر چند بصورت مستقیم به نیمه نهایی صعود نکرد، اما پنج شنبه ۲۶ مردادماه به مصاف تیم سوم گروه ب می‌رود و همچنان از شانس خوبی برای راهیابی به نیمه نهایی برخوردار هستند.

به نقل از سایت فدراسیون بسکتبال، معصومه اسماعیل زاده، فائزه شهریاری، تینا عیسائیان، شیدا شجاعی، نگین رسولی ترکیب آغاز کننده تیم ملی ایران در حساسترین بازی گروهی برابر اندونزی بودند.

دقایق اولین این مسابقه با خطا‌های متوالی و ۲۴ ثانیه‌های بازیکنان ایران همراه شد به نحوی که النی کاپوچیانی دست به تعویض و تغییر تاکتیک دفاعی زد و مهلا عابدی توانست با ریباند‌های دفاعی خوبی که انجام داد اختلاف امتیاز را کم کند و نگین رسولی پور هم با دفاع عالی خود حملات آن‌ها را مهار کرد، ولی ان تیمی که برنده این تایم بود اندونزی آنهم با نتیجه ۱۹- ۱۳ بود.

وقت دوم هم ایدا گل محمدی، فائزه شهریاری و دلارام وکیلی با پاسکاری‌های خوبی که انجام می‌دادند خود و هم تیمی هایشان را صاحب توپ می‌کردند تا از بهترین فرصت‌ها استفاده و اختلاف را به دو امتیاز ۲۲- ۲۰ برسانند. نگین رسولی پور، شجاعی، گل محمدی، شهریاری و وکیلی با یک دفاع منسجم راه نفوذ بازیکنان اندونزی را بستند تا با پنالتی‌های نگین رسولی پور ۲۸- ۲۷ و برتری به رختکن بروند.

نیمه دوم بازی هم هردو تیم فراز و فرود‌های زیادی در دفاع و حمله داشتند و حتی در مقطعی پرتاب‌های ایران تبدیل به گل نشد و در عوض یار امریکایی این تیم با خطاگرفتن از بازیکنان ایران توانست ابتکار عمل را در دست بگیرد و تا ۴ دقیقه به پایان بازی ۲۴ امتیاز بگیرد. تینا عیسائیان را هم پنج فوله کرد. در نهایت بازی برنده ایران در هر سه کوارتر اول بازی تغییر پیدا کرد و به باخت ۲۵ بر ۱۲ در کوارتر چهارم تبدیل شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی