تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
ضمن محکوم کردن حمله روز گذشته

اتحادیه اروپا به خانواده قربانیان شاهچراغ تسلیت گفت

استانو، سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در پیامی حمله تروریستی به حرم شاهچراغ را قویا محکوم کرد و به خانواده قربانیان تسلیت گفت.

کد خبر: ۱۵۴۲۵۰
۲۱:۲۹ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۲

اتحادیه اروپا

دیدارنیوز: اتحادیه اروپا حمله روز یکشنبه به شاهچراغ شیراز را محکوم کرد.

پیتر استانو، سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز دوشنبه در پیامی در صفحه شخصی خود در ایکس (توییتر سابق) نوشت: اتحادیه اروپا قویا حمله تروریستی روز یکشنبه به حرم مطهر شاهچراغ در شیراز را محکوم می‌کند. این نمونه دیگری از مورد هدف قرارگیری شهروندان بی‌گناه توسط تروریست‌ها است. اتحادیه اروپا به خانواده قربانیان تسلیت می‌گوید.

به گزارش دیدارنیوز، در حمله مسلحانه روز گذشته در شاهچراغ شیراز، یک نفر کشته و هشت نفر مجروح شدند که دقایقی پیش رییس کل دادگستری استان فارس اعلام کرد یکی از مجروحان جان خود را از دست داده و تعداد کشته‌شدگان به دو نفر رسیده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی