تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

دیدار کمیته بررسی ناآرامی‌ها با رئیسی؛ «به‌دور از هرگونه جانبداری باشد»

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در دیدار با اعضای کمیته ویژه بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ که در پی مرگ مشکوک و تاسف‌بار مهسا امینی در بازداشت گشت ارشاد تهران رخ داد و با اعتراضات خیابانی گسترده در شهرهای ایران همراه بود، با تاکید براینکه تلاش شود که حتی اگر به یک نفر ظلم شده است رسیدگی شود، ناآرامی‌های سال گذشته را ظلم به مردم و نظام دانست و ارائه روایت صحیح و منصفانه از این حوادث مبتنی بر واقعیات، مستندات و شهادت شهود به‌دور از هرگونه جانبداری را از جمله وظایف اصلی این کمیته عنوان کرد.

کد خبر: ۱۵۴۲۴۶
۲۰:۱۲ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۲

دیدار کمیته ویژه بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ با رئیس جمهور

دیدارنیوز: اعضای کمیته ویژه بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱، پیش از ظهر امروز دوشنبه با سید ابراهیم رئیسی دیدار کردند.

در این جلسه گزارشی از اقدامات این کمیته در راستای ماموریت‌های محوله از جمله بررسی ابعاد مختلف ناآرامی‌ها، سازوکار پیگیری شکایات آسیب‌دیدگان و مصدومان حوادث یا خانواده‌های آنان، جبران خسارات شهروندانی که در جریان این حوادث و ناآرامی‌ها دچار خسارات مادی یا آسیب‌های معنوی شده‌اند و احصای حقوق خانواده شهدا و جان باختگان به رئیس جمهور ارائه شد.

رئیسی طی سخنانی با بیان اینکه کمیته ویژه بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ کمیته‌ای ملی است و همه دستگاه‌ها موظف به همکاری با این کمیته هستند، بر ضرورت جبران خسارت افرادی که حقوقشان تضییع یا دچار خسارت شده‌اند تاکید کرد.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه تلاش شود که حتی اگر به یک نفر ظلم شده است رسیدگی شود، اغشاشات سال گذشته را ظلم به مردم و نظام دانست و ارائه روایت صحیح و منصفانه از این حوادث مبتنی بر واقعیات، مستندات و شهادت شهود به‌دور از هرگونه جانبداری را از جمله وظایف اصلی این کمیته عنوان کرد.

رئیسی تصریح کرد: آمریکا و بعضی از کشور‌های اروپایی و معاندین به ملت ایران ظلم کردند و با طراحی اغتشاشات، امنیت، آرامش، کسب و کار و اذهان مردم عزیز را هدف قرار دادند، اما مردم با ایستادگی خود، آن‌ها را ناکام گذاشتند.

مطلب مرتبط:

مخالفت «دستیار رئیسی» با بررسی لایحه حجاب طبق اصل ۸۵؛ آرایی داشتیم که افراد را تحقیر می‌کرد!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی