تیتر امروز

خواص می‌دانند و مملکتشان!
افاضات اضافه

خواص می‌دانند و مملکتشان!

عوام‌الملک این هفته به ماجرای عجیب در یک بزرگراه اشاره کرده و درباره صف کشیدن خواص گفته؛ ما عوام باید نان و پیازمان را بخوریم و در مورد مسائلی که به ما ربطی ندارد فکر نکنیم و حرف نزنیم. خواص...
فریدون مجلسی: گفتند صلاحیت ندارید و شامل پاکسازی شده‌اید
برنامه تاریخ شفاهی دیدارنیوز در گفتگو با یک کهنه دیپلمات (بخش اول)

فریدون مجلسی: گفتند صلاحیت ندارید و شامل پاکسازی شده‌اید

در قسمت اول گفتگو با فریدون مجلسی به زندگی خصوصی‌اش از کودکی تا استخدام او در وزارت امور خارجه پرداختیم. در دقایق پایانی از این قسمت، مجلسی از شرایط سخت کارکردن با روسای انقلابی خود می‌گوید.
خرید جدید آبی‌ها در رفسنجان

منتظر محمد، منتظرِ استقلال نماند!

منتظر محمد، بازیکن عراقی و خرید جدید باشگاه استقلال که با مشکل ثبت قراردادش با آبی‌پوشان پایتخت مواجه بود، با قراردادی یک ساله راهی مس رفسنجان شد تا یک نقل و انتقال عجیب در تابستان لیگ برتر رقم بخورد.

کد خبر: ۱۵۴۲۴۵
۱۹:۵۶ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۲

منتظر محمد، منتظرِ استقلال نماند!

دیدارنیوز: بازیکن عراقی استقلال در حالی که به تازگی لباس استقلال را بر تن کرده بود با امضای قراردادی قرضی راهی مس رفسنجان شد.

به نقل از رسانه باشگاه مس رفسنجان، منتظر محمد هافبک ۲۲ ساله عراقی بعد از توافق با مدیران باشگاه قرارداد خود را امضا کرد و به طور رسمی شاگرد ساکت الهامی شد.

کاپیتان تیم زیر ۲۳ ساله‌های عراق طی یک تفاهم سه جانبه که میان دو باشگاه مس رفسنجان و استقلال و همچنین منتظر محمد به امضا رسید، با قراردادی قرضی و به مدت یکسال پیراهن نارنجی مس را برتن خواهد کرد.

منتظر محمد بعد از حضور در دفتر حسین پورمحمدی مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان و امضای قرارداد رسمی در محل تمرین نارنجی‌پوشان حضور یافت و خود را به ساکت الهامی سرمربی مس معرفی کرد. او مورد استقبال اعضای تیم قرارگرفت و کار خود را به استارت زد.

گفتنی است؛ منتظر محمد در لیست زیر ۲۳ ساله‌های مس رفسنجان قرار خواهد گرفت.

مطلب مرتبط:

احتمال فسخ قرارداد بازیکن جدید استقلال!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی