تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"
تنور والیبال در آسیا دوباره گرم می‌شود

کری سنگین یک ژاپنی برای ایران!

در آستانه شروع مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در ارومیه، یوکی ایشیکاوا بازیکن ژاپنی صحبت‌های جالبی را مطرح کرده که به نوعی می‌توان مایه‌های یک کری سنگین را هم از آن برداشت کرد؛ البته عجیب هم نیست، با عملکرد درخشانی که سامورایی‌ها در لیگ ملت‌های اخیر داشتند حسابی اعتمادبه نفس‌شان بالا رفته و برای ایران کری‌خوانی هم می‌کنند!

کد خبر: ۱۵۴۲۳۹
۱۸:۵۳ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۲

کری سنگین یک ژاپنی برای ایران!

دیدارنیوز: در فاصله کمتر از یک هفته تا قهرمانی آسیا تنور این رقابت‌ها داغ‌تر از هر وقت دیگری است.

کمتر از یک هفته دیگر تا شروع رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا باقی مانده است. مسابقاتی که در فاصله یک سال مانده به رقابت‌های المپیک از حیث رنکینگ برای صعود به این تورنمنت از اهمیت بالایی برخوردار است.

بسیاری معتقد هستند که ایران و ژاپن از بیشترین شانس برای کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های قهرمانی آسیا برخوردار هستند و در نهایت همین دو تیم نیز به فینال راه پیدا خواهند کرد. ژاپن که اخیرا به مدال برنز لیگ ملت‌های والیبال دست یافت و تیم ملی ایران هم که در خانه بازی بازی می‌کند و شاگردان بهروز عطایی قصد دارند با قهرمانی، تلخی لیگ ملت‌ها را به فراموشی بسپارند.

حالا و در فاصله کمتر از یک هفته تا شروع قهرمانی آسیا مصاحبه‌ای از مثلث مشهور تیم ملی والیبال ژاپن منتشر شده که در آن یوکی ایشیکاوا ران تاکاهاچی و یوجی نیشیدا در رابطه با مسائل مختلف صحبت کرده‌اند.

کری سنگین یک ژاپنی برای ایران!

این مراسم که به گونه‌ای در آن از عملکرد تیم ملی والیبال ژاپن در لیگ ملت‌ها تقدیر شده، یوکی ایشیکاوا صحبت‌های جالبی را مطرح کرده که به نوعی می‌توان مایه‌های یک کری سنگین را هم از آن برداشت کرد. جایی که از این بازیکن در رابطه با اهداف ملی والیبال ژاپن در سال پیش رو سوال شد که او در جواب گفت: "مهم‌ترین هدفی که ما در ذهن داریم به دست آوردن سهمیه المپیک پاریس است و برای رسیدن به این مهم باید تمام توان خود را به کار بگیریم. هدف اول ما این است که ابتدا در مسابقات قهرمانی آسیا به یک قهرمانی راحت، قاطع و بدون حرف و حدیث دست پیدا کنیم تا اینگونه در بهترین شرایط ممکن برای مسابقات انتخابی المپیک آماده شویم. فعلاً اول از همه فقط به قهرمانی مقتدرانه در آسیا فکر می‌کنیم."

دو فوق ستاره دیگر تیم ملی والیبال ژاپن یعنی یوجی نیشیدا و ران تاکاهاشی نیز در این مراسم تاکید کردند که هدف اصلی آن‌ها رسیدن به رقابت‌های المپیک است و قصد دارند هر طور که شده سال آینده در پاریس حضور داشته باشند. این ستاره‌های والیبال ژاپن همچنین تاکید کردند که حتی رویای کسب مدال المپیک را هم در سر می‌پرورانند و برای رسیدن به این مهم هر کاری که لازم باشد انجام خواهند داد.

کری سنگین یک ژاپنی برای ایران!

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی