تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تاکید کرد

شدیدترین «باران قرن» صحت ندارد!

صادق ضیاییان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا می‌گوید که اخبار منتشر شده مبنی بر بارش شدیدترین باران قرن صحت ندارند.

کد خبر: ۱۵۴۲۳۱
۱۷:۱۳ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۲

بارش شدیدترین باران قرن

دیدارنیوز: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ضمن تاکید براینکه برخی اخبار منتشر شده مبنی بر بارش شدیدترین باران قرن صحت ندارند، از رخداد طوفان شدید شن در شمال سیستان و بلوچستان خبر داد.

صادق ضیاییان، درباره برخی اخبار منتشر شده مبنی بر شدیدترین بارش‌های قرن در فضای مجازی اظهار کرد: این‌ها اخبار غلط و شایعه‌پراکنی است و باران‌های سیل‌آسا و شدیدی که بتوان به آن‌ها گفت شدیدترین بارش‌های قرن پیش‌بینی نمی‌شود.

وی درباره بارندگی‌های کشور تا پنج روز آینده گفت: از امروز تا روز پنجشنبه (۲۳ تا ۲۶ مرداد) در بیشتر مناطق کشور جوی پایدار پیش‌بینی می‌شود و برای روز جمعه (۲۷ مرداد) در مناطقی از شمال غرب و یا ارتفاعات زاگرس افزایش ابر و بارش‌های پراکنده مورد انتظار است.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: طی امروز و فردا (۲۳ و ۲۴ مرداد) در ارتفاعات استان هرمزگان به‌ویژه در ساعات بعد از ظهر رشد ابر‌های همرفتی پیش‌بینی می‌شود که می‌تواند همراه با رعد و برق، وزش باد شدید و رگبار باران باشد.

وی اضافه کرد: طی پنج روز آینده در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید مورد انتظار است که خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا را به همراه دارد.

ضیاییان در پایان گفت: در منطقه شمال سیستان و بلوچستان، طی امروز و فردا طوفان شن شدید پیش‌بینی می‌شود که می‌تواند مخاطراتی در پی داشته باشد. در برخی از مناطق مرکزی کشور هم طی ساعات بعد از ظهر وزش باد شدید دور از انتظار نیست.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی