تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.

پناهندگی «گنج‌خانلو» به انگلستان؟

در حالی که روز گذشته (یکشنبه) خبر شوکه‌کننده‌ای درباره ناپدید شدن محمد گنج‌خانلو ستاره دوچرخه‌سواری ایران در گلاسکو اسکاتلند و در جریان مسابقات قهرمانی جهان منتشر شد، یک رسانه فارسی‌زبان ادعا کرد که این ورزشکار در انگلستان اعلام پناهندگی کرده است.

کد خبر: ۱۵۴۲۲۶
۱۳:۱۶ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۲

پناهندگی «گنج‌خانلو» به انگلستان؟

دیدارنیوز: یک روز پس از خروج محمد گنج‌خانلو، ملی‌پوش دوچرخه‌سواری ایران از هتل محل اقامتش در اسکاتلند گفته می‌شود او در انگلستان اعلام پناهندگی کرده است.

محمد گنج‌خانلو تنها ورزشکار مرد ایرانی در مسابقات قهرمانی جهان در گلاسکو اسکاتلند بود و هاشم اسدی رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری هم در این مسابقات حضور داشت اما روز گذشته خبر عجیب خروج او از هتل توسط رئیس فدراسیون اعلام شد.

یک رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور نوشت: «محمد گنج‌خانلو در انگلستان اعلام پناهندگی کرده است. روز گذشته رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت محمد گنج‌خانلو، نماینده ایران در مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی جهان، شبانه و بدون اطلاع از هتلش در اسکاتلند خارج شده و وسایلش را هم با خود برده است.»

به گزارش دیدارنیوز، در سال‌های اخیر تعدادی از ستاره‌های مطرح و ملی‌پوش کشورمان در رشته‌های مختلف ورزشی از جمله شطرنج، وزنه‌برداری، اسکی، بوکس و .. به دلایل مختلف از جمله محدودیت‌ها، وضعیت اقتصادی در ایران و دلایل دیگر راهی سایر کشورها شده‌اند.

مطلب مرتبط:

ملی‌پوش ایرانی در اسکاتلند ناپدید شد!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی