تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
جواد به استقلالی‌ها چه توصیه‌ای کرد؟

این رکورد را برای نکونام بشکنید!

استقلال فصل گذشته با ۵۲ گل زده در ۳۰ بازی رکورد ۱.۷۳ گل در هر بازی را برای خود ثبت کرد و عنوان تهاجمی‌ترین تیم را به خود اختصاص داد. حالا یکی از تاکیدات جواد نکونام سبک بازی تهاجمی تیم و شکستن رکورد فصل گذشته است.

کد خبر: ۱۵۴۲۲۲
۱۲:۲۳ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۲

این رکورد را برای نکونام بشکنید!

دیدارنیوز: استقلال در هفته نخست بازی‌ها با همه نا امیدی که در مورد این تیم وجود داشت، برابر صنعت نفت خوب بازی کرد و در نهایت مزد برتری خود را با ۳ گل گرفت.

مصاف استقلال – صنعت نفت نمی‌تواند، ملاک خوبی برای قضاوت این تیم در فصل جاری باشد و باید منتظر ماند و استقلال را در بازی‌های مهم از جمله دیدار با سپاهان و پرسپولیس دید، اما می‌توان گفت آبی‌ها در شروع نمایش خوب و جانانه‌ای داشتند و این شروع اگر ادامه داشته باشد، می‌تواند به رکورد تیم در فصل گذشته حمله کند.

مطلب مرتبط:

صنعت نفت ۰ - ۳ استقلال؛ شروع طوفانی!

استقلال فصل گذشته با ۵۲ گل زده در ۳۰ بازی رکورد ۱.۷۳ گل در هر بازی را برای خود ثبت کرد و عنوان تهاجمی‌ترین تیم را به خود اختصاص داد. حالا یکی از تاکیدات جواد نکونام ادامه‌ سبک بازی تهاجمی تیم و شکستن رکورد فصل گذشته است.

استقلال فصل گذشته در بازی با صنعت نفت در آبادان به زحمت و با گل کوین از روی نقطه‌ی پنالتی پیروز شد، اما این بار با نمایش خوبی که داشت سه گل به تیم حریف زد و این می‌تواند نشانه‌ خوبی برای ادامه بازی‌های تهاجمی در فصل جاری از سوی شاگردان جواد نکونام باشد.

برخی از کارشناسان بر این عقیده اند استقلال این فصل ضعیف‌تر از استقلال فصل گذشته است. اما در بازی باصنعت نفت آنچه که دیده شد، تیم‌تر از فصل گذشته بود. تنش‌های ایجاد شده از سوی سرمربی در کنار زمین که گا‌ها به سوء استفاده نیمکت حریف هم منجر می‌شد، این فصل دیگر در استقلال وجود ندارد و این شاید موجب شود، تیم در نتیجه گیری هم بهتر عمل کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی