تیتر امروز

تغییر احکام‌ اجتماعی از منظر دین عقلایی؛ پروژه اتمام یافته یا شروع یک پروسه اصلاحی مادام العمر؟
اولین برنامه دیدار اندیشه با حضرت آیت الله ایازی

تغییر احکام‌ اجتماعی از منظر دین عقلایی؛ پروژه اتمام یافته یا شروع یک پروسه اصلاحی مادام العمر؟

در اولین برنامه «دیدار اندیشه»، حسین جعفری به شهر قم رفته و گفتگویی جالب و شنیدنی با آیت الله ایازی از مدرسین و محققین و اندیشه ورزان حوزه علمیه در قم داشته، که در ادامه می‌خوانید.
یکشنبه طوفانی در آئینه رسانه‌ها
مطبوعات جهان درباره سقوط بالگرد حامل رئیسی و همراهان چه گفتند

یکشنبه طوفانی در آئینه رسانه‌ها

سانحه سقوط منجر به درگذشت حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی و همراهان، علاوه بر انتظار حدود ده ساعته و واکنش‌های داخلی، بازخورد خبری در سطح جهان را هم به دنبال داشت
اندیشکده آمریکایی: برای پیروزی در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد (قسمت پایانی)
از چشم جهان (۱۵۱)

اندیشکده آمریکایی: برای پیروزی در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد (قسمت پایانی)

در قسمت اول مقاله «اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد» به دو مساله اشاره شد و در این مطلب، سه مساله راهبردی دیگر و پایانی را می‌خوانید.
اهواز، گرم‌ترین مرکز استان

هواشناسی ایران؛ پیش‌بینی باد و باران

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار پراکنده در برخی استان‌ها و وزش باد و گرد و خاک در شرق و مرکز کشور خبر داد.

کد خبر: ۱۵۴۲۰۵
۱۰:۰۶ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۲

هواشناسی ایران؛ پیش‌بینی باد و باران

دیدارنیوز: صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: طی پنج روز آینده در غالب مناطق کشور جو پایدار و آسمان صاف است.

وی افزود: جمعه (۲۷ مرداد) در مناطق شمالی و شمال غرب افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. طی پنج روز آینده در ارتفاعات استان‌های هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رشد ابر همرفتی با احتمال رگبار پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: طی این مدت در برخی مناطق شمال شرق، شرق، جنوب شرق به‌ویژه در منطقه زابل و نوار شرقی خراسان جنوبی و بخش‌هایی از مرکز کشور در بعضی ساعات افزایش سرعت وزش باد و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا رخ خواهد داد.

ضیاییان گفت: طی پنج روز آینده نیز شرق دریای عمان مواج و متلاطم خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۴ مرداد) صاف تا کمی ابری و از بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد و روز چهارشنبه (۲۵ مرداد) صاف تا کمی ابری و گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۲۳ و ۲۴ مرداد) اهواز با دمای ۴۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهر کرد با دمای۱۰ و ۹ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مرکز استان کشور است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی