تیتر امروز

صدای پای شهرنو در «جدال قالیبافی‌ها و صبح ایرانی‌ها»
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

صدای پای شهرنو در «جدال قالیبافی‌ها و صبح ایرانی‌ها»

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.
دغدغه اول مسوولان کشور ..

لایحه حجاب به کمیسیون حقوقی رفت

یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به موافقت مجلس با تقاضای بررسی لایحه عفاف و حجاب طبق اصل ۸۵ (بررسی در کمیسیون به جای صحن!) گفت: براین اساس لایحه عفاف و حجاب برای بررسی به کمیسیون حقوقی و قضایی ارجاع شد.

کد خبر: ۱۵۴۱۴۴
۱۱:۲۲ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۲

لایحه حجاب به کمیسیون حقوقی رفت

دیدارنیوز: لایحه عفاف و حجاب به کمیسیون حقوقی ارجاع شد.

محمد رشیدی اظهار کرد: با توجه به این‌که نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز با تقاضای بررسی لایحه عفاف و حجاب طبق اصل ۸۵ قانون اساسی موافقت کردند، این لایحه برای رسیدگی به کمیسیون حقوقی و قضایی به عنوان کمیسیون اصلی ارجاع شد.

وی اظهار کرد: جلسات کمیسیون حقوقی و قضایی با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی به عنوان کمیسیون فرعی تشکیل می‌شود منتها اعضای کمیسیون فرهنگی حق رای ندارند و رای‌گیری درباره مواد تنها توسط اعضای کمیسیون حقوقی و قضایی انجام می‌شود.

این عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از امروز جلسات کمیسیون حقوقی و قضایی برای بررسی کلیات و جزییات لایحه عفاف و حجاب شروع می‌شود و بعد از اتمام بررسی، گزارش آن به صحن علنی مجلس جهت تعیین مهلت آزمایشی اجرای این لایحه ارجاع خواهد شد. نمایندگان در صحن علنی درباره جزییات لایحه نظر نمی‌دهند و تنها تعیین مهلت آزمایشی اجرای لایحه به رای مجلس شورای اسلامی گذاشته می‌شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی