تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
جواد اوجی، وزیر نفت اعلام کرد

افزایش قیمت سوخت نداریم

جواد اوجی، وزیر نفت با اشاره به اینکه افزایش قیمت سوخت کذب است، گفت: تا به امروز هیچ جایگاه سوختی در کشور تعطیل نیست و سوختگیری طبق روال ادامه دارد.

کد خبر: ۱۵۴۱۴۱
۱۰:۵۹ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۲

افزایش قیمت سوخت نداریم

دیدارنیوز: وزیر نفت گفت: افزایش قیمت سوخت کذب است و برنامه‌ای در این خصوص نداریم.

جواد اوجی، وزیر نفت گفت: خوشبختانه تولید بنزین در پالایشگاه‌های کشور بدون وقفه در جریان است و هیچ کمبود سوختی در کشور وجود ندارد.

او گفت: با توجه به سفر‌های تابستانی در کشور مصرف سوخت در این ایام افزایش یافته است، اما در شرایط کنونی ذخایر سوخت کشور به ۱۵۰ میلیون لیتر می‌رسد.

اوجی اظهار داشت: تا به امروز هیچ جایگاه سوختی در کشور تعطیل نیست و سوختگیری طبق روال ادامه دارد، خوشبختانه ذخایر سوخت کشور مطلوب است و تمامی پالایشگاه با تمام توان در حال تولید سخت هستند.

وزیر نفت گفت: خواهشی که از هموطنان داریم این است که به شایعه افزایش سوخت توجه نکنند، ما هیچ برنامه و بخشنامه‌ای در این زمینه نداریم.

او گفت: توصیه ما این است که هموطنان از کارت سوخت خود استفاده کنند به طوریکه ۶۰ لیتر ۱۵۰۰ تومانی و ۱۵۰ لیتر ۳هزار تومانی د. کارت سوخت است.

وزیر نفت اعلام کرد: خوشبختانه در گذشته کارت سوخت خودرو ۶ ماهه به دست متقاضیان می‌رسید، اما الان یکماه این کارت به دست صاحب خودرو می‌رسد.

اوجی در خصوص استفاده از کارت سوخت شخصی گفت: توصیه ما این است که حتما از کارت سوخت شخصی استفاده شود چرا که این کار باعث جلوگیری از قاچاق سوخت خواهد شود.

وزیر نفت گفت: کارت هیچ جایگاهی جمع نشده، بلکه محدود شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی