تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم
دیدارنیوز آخرین تحولات انتخاباتی را بررسی کرد:

نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم

بسیاری از تحلیلگران و منتقدان می‌گویند در نبود نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرای میانه‌رو، کار اصولگراها برای سهم‌خواهی در مجلس، به جنجال کشیده خواهد شد.
سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...
در ۵ روز آینده شرق دریای عمان مواج خواهد بود

هواشناسی ایران؛ از آسمان صاف تا هشدار طوفان

سازمان هواشناسی از جو پایدار و آسمان صاف در اکثر مناطق کشور تا آخر هفته خبر داد و برای برخی استان‌ها هشدار سطح نارنجی وقوع طوفان صادر کرد.

کد خبر: ۱۵۴۱۲۱
۰۸:۲۶ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۲

هواشناسی ایران؛ از آسمان صاف تا هشدار طوفان

دیدارنیوز: پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد تا آخر هفته در اکثر مناطق کشور جو پایدار و آسمان صاف است.

در این مدت، تنها در ارتفاعات هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رشد ابر‌های همرفتی، رگبار پراکنده، گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی شده است.

همچنین در مدت یاد شده در برخی مناطق شمال شرق، شرق، جنوب شرق و بخش‌هایی از مرکز در برخی ساعات افزایش سرعت وزش باد و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک و کیفیت هوا روی می‌دهد.

طی ۵ روز آینده شرق دریای عمان مواج و متلاطم خواهد بود.

توصیف سامانه: افزایش شدید گرادیان فشاری

زمان پایان: سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۵/۲۴

نوع مخاطره: وزش باد همراه با خیزش گردوخاک و در نواحی مستعد توفان گردوخاک و طوفان شن.

منطقه اثر: خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و جنوب شرق خراسان رضوی.

اثر مخاطره: کاهش شدید شعاع دید، کاهش کیفیت هوا، اختلال در ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای، ریلی و هوایی، سقوط اشیا از ارتفاعات، شکستن درختان فرسوده، سقوط تابلو‌های تبلیغاتی، بنر و تیر‌های برق و خسارت به صنعت کشاورزی.

توصیه: اجتناب از سفر‌های غیر ضروری، عدم حضور هموطنان در فضای باز به‌ویژه سالمندان، کودکان و بیماران خاص، عدم پارک خودرو در اطراف ساختمان‌های نیمه‌کاره، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت از جمله پوشش گلخانه‌ها و محدودیت در فعالیت‌های کشاورزی.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی