تیتر امروز

نخست وزیر پاکستان فردا به ایران می‌آید/ تشییع پیکر رئیس‌جمهور شهید به سمت جمکران +ویدیو
سقوط دردناک و غم‌انگیز بالگرد ابراهیم رئیسی در آذربایجان شرقی (بروزرسانی می‌شود)

نخست وزیر پاکستان فردا به ایران می‌آید/ تشییع پیکر رئیس‌جمهور شهید به سمت جمکران +ویدیو

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیرخارجه در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد...
واکنش مقامات خارجی به درگذشت ابراهیم رئیسی/ نخست وزیر لبنان: دیپلماتی برجسته و دوستی محترم را از دست دادیم
دیدارنیوز واکنش‌های جهانی به درگذشت رئیس جمهور را بررسی کرد؛ این قسمت دولت‌های جهان

واکنش مقامات خارجی به درگذشت ابراهیم رئیسی/ نخست وزیر لبنان: دیپلماتی برجسته و دوستی محترم را از دست دادیم

سانحه منجر به درگذشت حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، حسین امیرعبداللهیان و هیات همراه با واکنش گسترده مقامات رسمی کشور‌های دنیا همراه شد.
هفته اول لالیگا

برد تلخ و شیرین کهکشانی‌ها

رئال مادرید در هفته اول لالیگا یک برد شیرین در زمین باسکی‌ها بدست آورد، اما مصدومیت شدید میلیتائو مدافع این تیم که چند روز بعد از آسیب دیدگی تیبو کورتوا و پارگی رباط او رخ داد، کام کهکشانی‌ها را تلخ کرد.

کد خبر: ۱۵۴۱۱۹
۰۸:۱۹ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۲

برد تلخ و شیرین کهکشانی‌ها

دیدارنیوز: رئال مادرید نخستین بازی رسمی خود در فصل جدید فوتبال اسپانیا را با پیروزی پشت سر گذاشت که این بازی با دو اتفاق مهم همراه بود.

در آخرین بازی از دومین شب از هفته اول لالیگای اسپانیا، شنبه شب تیم فوتبال رئال مادرید در خانه اتلتیک بیلبائو با نتیجه ۲ بر صفر به برتری دست پیدا کرد.

رودریگو هافبک برزیلی کهکشانی‌ها در دقیقه ۲۸ گل نخست را برای رئال مادرید به ثمر رساند. تنها ۸ دقیقه بعد جود بلینگام بازیکن انگلیسی جدید تیم کارلو آنچلوتی با پاسی از داوید آلابا دومین گل را برای میهمان مادریدی زد و اولین بازی رسمی‌اش برای این تیم را به یاد ماندنی کرد.

این دو گل کافی بود تا رئال هر سه امتیاز بازی در خانه حریف باسکی را از آن خود کند و گام اول را محکم بردارد. این بازی، اما با یک اتفاق بد برای مادریدی‌ها همراه بود که آن مصدومیت شدید مدافع این تیم ادر میلیتائو پس از فقط ۴ دقیقه از شروع بازی در نیمه دوم بود که نتوانست دیگر به بازی ادامه بدهد. اگر مصدومیت بازیکن برزیلی جدی باشد، او سومین نفر پس از آردا گولر و تیبو کورتوا است که در ابتدای فصل از همراهی رئال باز می‌ماند.

در ادامه بازی‌های هفته اول لالیگا، امشب (یکشنبه) از ساعت ۲۳ به وقت تهران بارسلونا میهمان ختافه خواهد بود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی