تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
قرارداد هاشمی‌نسب ثبت می‌شود؟

قول استقلالی‌ها به «یاغی»!

پس از اینکه ثبت قرارداد مهدی هاشمی‌نسب دستیار جواد نکونام با استقلال به مشکل برخورد کرد، مدیران این باشگاه به مربی سابق فولاد خوزستان قول داده‌اند هر طور که شده قراردادش را ثبت می‌کنند و برای او کارت حضور روی نیمکت را دریافت خواهند کرد.

کد خبر: ۱۵۴۱۱۱
۱۹:۲۲ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۲

استقلال

دیدارنیوز: مهدی هاشمی نسب قبل از اینکه اولین تمرین خود با استقلال را انجام بدهد با سرمربی تیم جلسه گذاشت.

پس از کش و قوس‌های فراوان سرانجام زمینه برای بازگشت مهدی هاشمی نسب به استقلال فراهم شد و این چهره سرشناس که به خاطر ماجرا‌های سال ۷۹ و جدا شدن از پرسپولیس و پیوستن به استقلال به یاغی معروف است، در تمرین روز جمعه حضور یافت.

خبر‌های رسیده حکایت از آن دارد که هاشمی نسب دقایقی قبل از حضور در زمین جلسه‌ای را با جواد نکونام برگزار کرد و آخرین هماهنگی‌ها را با سرمربی استقلال انجام داد.

دقایقی پس از اینکه هاشمی نسب در جمع استقلالی‌ها آفتابی شد، منصور قنبرزاده در تلویزیون با صراحت اعلام کرد به خاطر ماجرا‌های سقف بودجه استقلال نمی‌تواند قرارداد این مربی جدید خود را ثبت کند و همین مسئله شایعه کناره‌گیری هاشمی نسب در ظهر روز شنبه را به طور جدی مطرح کرد.

مدیران باشگاه، اما به مربی جدید خود اطمینان دادند هیچ دلیلی برای عصبانیت و کناره‌گیری وجود ندارد و بهتر است او کارش را بدون هیچ دغدغه‌ای انجام بدهد؛ چون هر طور که شده قراردادش را ثبت می‌کنند و برای او کارت حضور روی نیمکت را دریافت خواهند کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی