تیتر امروز

تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.

نشانه انتخابات پرشور از نگاه وزیر کشور

احمد وحیدی، وزیر کشور اظهار داشت: در زمینه پیش ثبت نام، مشارکت بسیار خوب متقاضیان نشانگر یک انتخابات پرشور با مشارکت حداکثری است.

کد خبر: ۱۵۴۱۱۰
۱۹:۱۰ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۲

وحیدی

دیدارنیوز: وزیر کشور گفت: در زمینه پیش ثبت نام، مشارکت بسیار خوب متقاضیان نشانگر یک انتخابات پرشور با مشارکت حداکثری است.

احمد وحیدی روز شنبه ۲۱ مرداد در حاشیه مانور منطقه‌ای زلزله در شهرستان ساوه در خصوص انتخابات پیش رو گفت: وزارت کشور در سراسر کشور در راستای تحقق راهبرد‌های چهارگانه سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت و در راستای اجرای قانون جدید انتخابات از آمادگی لازم برخوردارند.

وی افزود: وزارت کشور توجیهات لازم همه رده‌ها را انجام داده و آمادگی دارد که در موعد‌های زمانی پیش بینی شده در قانون اقدام کند و بعد از مرحله پیش ثبت نام ها، در ۲۷ مهر وارد مرحله ثبت نام نهایی می‌شویم.

وحیدی با توجه به نزدیک شدن اربعین حسینی درخصوص آخرین توافقات با طرف عراقی گفت: با دولت عراق توافقات خیلی خوبی با عراق درخصوص تعدد مرزها، تعدد دروازه‌های ورودی هر مرز برای اینکه دستگاه‌های درمانی ما و بالگرد‌های در مرز و در طرف عراق هم حضور قوی داشته باشند و حضور هلال احمر برای امور بهداشت و درمان و اینکه مواکب بتوانند امکانات شان را منتقل کنند صورت گرفته است.

وی در خصوص گرمای هوا نیز گفت: مه پاش ها، سایبان‌ها و هر امکان دیگر برای آسایش مردم پیش بینی شده و دستگاه‌های مربوطه کار‌ها را دنبال می‌کنند. اصل کار هم توسط خود مردم و جریانات مردمی انجام می‌شود که در قالب موکب ها، امورشان در حال پیگیری است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی