تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

بمب نقل‌وانتقالات اروپا؛ کین در مونیخ!

هری کین ستاره انگلیسی کهنه‌کار تاتنهام با امضای قراردادی ۴ ساله به ارزش ۱۱۰ میلیون یورو به بایرن مونیخ پیوست تا بمب نقل و انتقالات فوتبال اروپا منفجر شود.

کد خبر: ۱۵۴۰۷۹
۱۱:۴۱ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۲

بمب نقل‌وانتقالات اروپا؛ کین در مونیخ!

دیدارنیوز: مهاجم گلزن تیم ملی فوتبال انگلیس با پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی بایرن مونیخ، سرانجام قراردادش را با این باشگاه امضا کرد.

هری کین که پس از توافق دو باشگاه بایرن مونیخ و تاتنهام بر سر انتقالش به جمع باواریایی‌ها، روز گذشته (جمعه) راهی شهر مونیخ شده بود، شب گذشته تست‌های پزشکی این باشگاه آلمانی را در دو مرحله با موفقیت سپری کرد.

بر اساس گزارش نشریه انگلیسی «ایندیپندنت»؛ هری کین ساعت دو بامداد امروز (شنبه - به وقت محلی آلمان) قراردادش با باشگاه بایرن مونیخ را امضا کرد و هم خود این مهاجم انگلیسی و هم مدیران باشگاه بایرن امیدوار هستند که او بتواند واجدشرایط بازی در دیدار امروز بایرن مقابل لایپزیگ در سوپرجام آلمان باشد. طبق این گزارش؛ اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، کین ۲۹ ساله می‌تواند در بازی امروز شاگردان توماس توخل را همراهی کند. ضرب‌الاجل برای ثبت‌نام بازیکن جدید تا ساعت ۱۵ امروز به وقت محلی آلمان است.

بر اساس گزارش‌های منتشرشده در رسانه‌های آلمانی؛ انتقال هری کین از تاتنهام به بایرن مونیخ در ازای ۱۰۰ میلیون یورو به‌علاوه ۱۰ میلیون یورو بند پاداش‌ها عملی شد. بهترین گلزن تاریخ باشگاه تاتنهام با امضای قراردادی چهار ساله خود را تا سال ۲۰۲۷ به بایرن متعهد کرد. او در بایرن مونیخ به‌طور ناخالص ۲۵ میلیون یورو دستمزد دریافت خواهد کرد که این شامل بند پاداش‌های مرتبط با عملکردش هم خواهد بود.

بهترین گلزن تاریخ تیم ملی فوتبال انگلیس که از سال ۲۰۱۰ در عضویت باشگاه تاتنهام بوده و در این بین به طور قرضی هم برای تیم‌های لیتون اورینت، میلوال، نوریچ‌سیتی و لسترسیتی بازی کرده است، تاکنون در ۴۳۵ بازی برای اسپرز به میدان رفته و ۲۸۰ گل نیز به ثمر رسانده است.

بایرن مونیخ از ساعت ۲۲:۱۵ امشب در دیدار سوپرجام آلمان در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا پذیرای لایپزیگ است و پس از آن خود را آماده اولین بازی‌اش در فصل جدید بوندس‌لیگا خواهد کرد، دیداری که جمعه شب ۲۷ مرداد مقابل وردربرمن خواهد بود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی