تیتر امروز

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.
رئیس پلیس فتای پایتخت خبر داد

خواهران کلاهبردار بازداشت شدند

رئیس پلیس فتای پایتخت از شناسایی و دستگیری دو خواهر خبر داد که تحت عنوان فروش اسباب بازی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان در اینستاگرام کرده بودند.

کد خبر: ۱۵۴۰۶۶
۰۹:۵۱ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۲

خواهران کلاهبردار بازداشت شدند

دیدارنیوز: سرهنگ داود معظمی گودرزی در تشریح جزئیات این خبر اظهارکرد: چندی پیش فردی با مراجعه به پلیس فتا پایتخت مدعی شد افرادی ناشناس از طریق یک صفحه اینستاگرامی فروش اسباب بازی از وی کلاهبرداری کرده اند.

وی ادامه داد: شاکی به ماموران گفت که در فضای مجازی مشغول جستجو بوده که در یک صفحه اینستاگرامی تبلیغی از اسباب بازی‌های باکیفیت و جدید با قیمت‌های مناسب مشاهده کردم و بدون بررسی هویت گردانندگان صفحه مذکور یک اسباب بازی خریداری کرده، اما بلافاصله پس از واریز وجه او را بلاک کردند و دیگر پاسخی از آن‌ها دریافت نکرده است.

وی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا تحقیقات خود را آغاز کردند و پس از انجام اقدامات تخصصی و بکارگیری فنون تجربی و علمی، گردانندگان صفحه مذکور را شناسایی کرده و پس از انجام تشریفات قضایی مجرمین که دو زن جوان بودند را در یکی از مناطق شرقی تهران دستگیر و به پلیس فتا منتقل کردند.

معظمی گودرزی با اشاره به افزایش تعداد شکات به بیش از ۳۰ نفر در روند رسیدگی پرونده و ارزش مالی حدود هشت میلیارد ریال، افزود: متهمان که دو خواهر بودند پس از حضور در پلیس فتا اظهار داشتند با راه اندازی یک صفحه اینستاگرامی و تبلیغات این صفحه به بهانه فروش اسباب بازی با قیمت مناسب، مراجعه کنندگان را ترغیب به پرداخت بیعانه قبل از ارسال می‌کردند و پس از واریز وجه دیگر پاسخگوی تلفن نبودند.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد: فریب ظاهر زیبا و پر رنگ و لعاب صفحات اینستاگرامی را نخورید و خرید‌های خود را فقط از فروشگاه‌های معتبر و دارای مجوز و یا سایت و بستر‌های رسمی آن‌ها در فضای مجازی انجام دهید.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی