تیتر امروز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
اینجا جان «کارگر» کالا است!
«دیدارنیوز» به بهانه روز کارگر، آمار ضدو نقیض فوتی های کارگری را بررسی می‌کند:

اینجا جان «کارگر» کالا است!

در این گزارش تنها به گوشه‌ای از نابسامانی حوزه کارگری به ویژه تناقض‌گوی مدیران دولتی در مورد آمار حوادث ناشی از کار خواهیم پرداخت.
فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
اهواز، رکورددار گرمترین شهر

هواشناسی ایران؛ منتظر باد و گرد و خاک باشید

با اعلام ضیاییان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، شرایط جوی کشور همراه با وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در شمال شرق، شرق، جنوب شرق و بخش‌هایی از مرکز خواهد بود.

کد خبر: ۱۵۴۰۶۳
۰۹:۱۹ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۲

هواشناسی ایران؛ باد و گرد و خاک

دیدارنیوز: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در شمال شرق، شرق، جنوب شرق و بخش‌هایی از مرکز کشور خبر داد.

صادق ضیاییان، درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: امروز (۲۱ مردادماه) در بخش‌هایی از هرمزگان به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر، رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود و در پنج روز آینده در غالب مناطق کشور جوی پایدار و آسمانی صاف انتظار می‌رود.

وی افزود: از امروز تا چهارشنبه (۲۱ تا ۲۵ مرداد) در نواحی شمال شرق، شرق، جنوب شرق و بخش‌هایی از مرکز کشور در برخی ساعات روز افزایش سرعت وزش باد و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا طی این مدت در شرق کشور، در مناطقی از شمال سیستان و بلوچستان به‌ویژه منطقه زابل، نوار شرقی خراسان جنوبی و جنوب شرق خراسان رضوی وزش باد شدید همراه با گردوخاک و گاهی توفان شن موجب کاهش کیفیت و کاهش دید افقی خواهد شد.

ضیاییان گفت: طی سه روز آینده شرق دریای عمان مواج پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۲ مرداد) قسمتی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۵ و روز دوشنبه (۲۳ مرداد) صاف، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۲۱ و ۲۲ مرداد) اهواز با دمای ۴۹ درجه سانتیگراد گرمترین و شهر کرد با دمای ۹ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مرکز استان کشور است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی