تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
والیبال قهرمانی نوجوانان جهان

نایب قهرمانی به ارزش طلا

تیم والیبال نوجوانان ایران که تا رسیدن به فینال هفت برد متوالی در این رقابت‌ها به دست آورده بود، در جدال با فرانسه ۳ بر یک نتیجه را به حریف واگذار کرد تا برای سومین بار عنوان نایب قهرمانی را کسب کند.

کد خبر: ۱۵۴۰۵۶
۰۸:۱۰ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۲

تیم شایسته بر سکوی نایب قهرمانی

دیدارنیوز: تیم والیبال نوجوانان ایران با شکست در دیدار نهایی مسابقات قهرمانی جهان عنوان نایب قهرمانی این رقابت‌ها را کسب کرد.

هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان زیر ۱۹ سال جهان که از روز چهار‌شنبه ۱۱ مرداد در سن خوآن آرژانتین آغاز شده بود، بامداد امروز (شنبه ۲۱ مرداد) با قهرمانی فرانسه به پایان رسید.

تیم والیبال نوجوانان ایران که تا دیدار نهایی، هفت برد متوالی در این رقابت‌ها به دست آورده بود، از ساعت ۲:۳۰ دقیقه بامداد شنبه به وقت تهران به مصاف فرانسه رفت و ۳ بر یک نتیجه را به حریف واگذار کرد تا برای سومین بار عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد.

شاگردان محمد وکیلی در ست دوم این دیدار ۲۵ بر ۱۶ به پیروزی رسیدند، اما در ست‌های اول، سوم و چهارم با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۱ نتیجه را واگذار کردند تا حریف اروپایی به نخستین مدال طلای خود در این رقابت‌ها دست یابد.

در دیدار رده‌بندی قهرمانی نوجوانان جهان نیز تیم‌های کره جنوبی و آمریکا به مصاف یکدیگر رفتند و نماینده آسیا با پیروزی ۳ بر یک به مدال برنز و مقام سومی دست یافت.

نایب قهرمانی تیم ملی نوجوانان ایران هشتمین سکوی این رده سنی را نیز به همراه داشت که هت‌تریک مدال نقره هم محسوب می‌شود. پیش از این ایران دو نایب قهرمانی در سال‌های ۲۰۰۱ و ۲۰۰۹ به دست آورده بود.

قهرمانی در سال‌های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۷ و کسب مدال برنز و مقام سومی در سال‌های ۲۰۰۳، ۲۰۱۵ و ۲۰۲۱ از دیگر افتخارات والیبال نوجوانان ایران در این رقابت‌هاست.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی