تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

طارمی - تاتنهام؛ مانع ۶ میلیون پوندی!

مهدی طارمی، ستاره ایرانی باشگاه پورتو و آقای گل فصل گذشته لیگ پرتغال همچنان در صدر خبر‌ها و شایعات نقل و انتقالاتی است و گفته می‌شود تنها مانع برای پیوستن طارمی به تاتنهام انگلیس، اختلاف ۶ میلیون پوندی این دو باشگاه اروپایی است.

کد خبر: ۱۵۴۰۴۶
۰۹:۳۱ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۲

طارمی - تاتنهام؛ مانع ۶ میلیون پوندی!

دیدارنیوز: مذاکرات دو باشگاه تاتنهام و پورتو با وجود اختلاف مالی برای امضای قرارداد انتقال احتمالی مهدی طارمی همچنان ادامه دارد.

باشگاه تاتنهام به دنبال جدایی احتمالی هری کین و پیوستنش به بایرن مونیخ روند غیرمتعارفی را برای جذب جایگزین او در نظر گرفته است. مونیخی‌ها سرانجام با ارائه پیشنهاد ۸۶ میلیون پوندی توانستند نظر مثبت تاتنهام را برای انتقال هری کین جلب کند.

بر اساس گزارش رسانه‌های انگلیسی؛ مهدی طارمی، برنان جانسون و گیفت اوربان سه مهاجمی هستند که برای جایگزینی هری کین در تاتنهام در نظر گرفته شده‌اند.

دیلی میل نیز در این باره نوشته که مذاکرات پورتو و تاتنهام با وجود اختلاف ۶ میلیون پوندی برای انتقال مهاجم ایرانی همچنان ادامه دارد. تاتنهام برای جذب طارمی حاضر به پرداخت ۲۰ میلیون پوند به پورتو است، اما تیم پرتغالی ۲۶ میلیون پوند می‌خواهد.

همچنین ایوان تونی مهاجم برنتفورد نیز در صورت ناکامی تاتنهام در جذب بازیکنان مدنظرش می‌تواند به این تیم بپیوندد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی