تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
اهواز گرم‌ترین و شهرکرد خنک‌ترین مراکز استان‌ها

هواشناسی ایران؛ منتظر افزایش دما و گرد و خاک باشید

در بیستمین روز از مرداد ماه ۱۴۰۲، یک کارشناس هواشناسی می‌گوید در روز‌های آینده باید منتظر افزایش نسبی دما و جوی آرام در نقاط مختلف کشور و وزش باد شدید و گرد و خاک در برخی استان‌ها باشیم.

کد خبر: ۱۵۴۰۴۵
۰۹:۲۳ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۲

هواشناسی ایران؛ منتظر افزایش دما و گرد و خاک باشید

دیدارنیوز: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از افزایش نسبی دما و حاکمیت جوی آرام و پایدار در غالب نقاط کشور و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی استان‌ها خبر داد.

صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی پنج روز آینده در اغلب مناطق کشور جوی آرام و پایدار همراه با روند افزایش نسبی دما حاکم است.

وی افزود: امروز (۲۰ مرداد) در ارتفاعات جنوب شرق فارس، شمال و شرق هرمزگان و جنوب کرمان همچنین در ارتفاعات البرز مرکزی به‌ویژه در ساعات بعدازظهر افزایش ابر، رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، در شرق و شمال شرق کشور به‌ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید در بعضی ساعات همراه با خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان ادامه داد: شنبه تا دوشنبه (۲۱ تا ۲۳ مرداد) در نوار شرقی کشور به‌ویژه در استان خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان و همچنین در دامنه‌های جنوبی البرز واقع در سمنان و تهران و مناطقی از مرکز کشور وزش باد شدید رخ خواهد داد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۱ مرداد) صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۸ و روز یکشنبه (۲۲ مرداد) صاف و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۲۰ و ۲۱ مرداد) اهواز با دمای ۴۹ درجه سانتیگراد گرمترین و شهر کرد با دمای ۱۳ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مرکز استان کشور است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی