تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
تنگنای بیستم با دکتر ظریفیان فعال سیاسی (قسمت پایانی)

ظریفیان: راه دیگری بلد نیستیم، پس اصلاح‌طلبیم!/ جنبش مهسا، جنبش زندگی بود/ جامعه زندگی می‌خواهد

در سومین و آخرین بخش از تنگنای بیستم، گفت‌و‌گوی حامد شجاعی با دکتر غلامرضا ظریفیان بیشتر به روزگار حال و اصرار جریان اصلاحات بر مشی سیاسی خود پرداخته است. فصل دوم تنگنا نیز به پایان رسید.

کد خبر: ۱۵۴۰۳۶
۱۷:۰۲ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۲

تنگنا ظریفیان

 

دیدارنیوز ـ حامد شجاعی: بخش آخر گفت‌وگو با غلامرضا ظریفیان، معاون وزیر علوم در دولت سیدمحمد خاتمی و عضو حقیقی جبهه اصلاحات ایران، بیشتر متمرکز بر نگاه این جریان سیاسی بر تحولات سریع و بی‌توقف اجتماعی و سیاسی در کشور است. اگر چه برای درک درست نگاه امروز غلامرضا ظریفیان و طیف نزدیک به او در جبهه اصلاحات، ضروری‌ست در دیدگاه‌ها و عملکرد گذشته ایشان کنکاش لازم صورت پذیرد.

ویدیو این گفت‌و‌گو را اینجا ببینید

از این رو در ادامه مباحث دو قسمت نخست گفت‌وگو درباره وقایع کوی دانشگاه تهران و دانشگاه تبریز در سال هفتاد و هشت و ماجرای درگیری‌های سراسری در دانشگاه‌های کشور در سال هشتاد و دو، به صراحت از نقش او و وزرای وقت علوم در ستاره‌دار کردن دانشجویان پرسیدم و در ادامه از وی خواستم به طور شفاف به این سوال پاسخ دهد که چه چیزی را چگونه می‌خواهند اصلاح کنند. شنیدن نقطه‌نظرات غلامرضا ظریفیان در تنگنای بیستم، برای کسانی که بیش از هر زمان دیگری دغدغه فردای ایران را دارند می‌تواند تامل‌برانگیز باشد.

تنگنا ظریفیان

عکس‌ها: آرش راهبر

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی