تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
به بهانه انتقاد شدید مدیرعامل سپاهان از قوانین فدراسیون فوتبال

ساکت و تغییر نظر در ۵۰ روز!

محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان در حالی «سر تا پای» قوانین جدید فدراسیون را به باد انتقاد گرفته که حدود ۵۰ روز پیش حرف از احترام به قانون می‌زد!

کد خبر: ۱۵۴۰۰۸
۱۷:۰۰ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۲

ساکت

دیدارنیوز: مدیرعامل باشگاه سپاهان در حالی از قوانین جدید فدراسیون فوتبال انتقاد کرده است که پیش از این بر رعایت قانون تأکید کرده بود.

«احترام به قانون» کلمه‌ای است که بر زبان بسیاری از مدیران فوتبال ایران جاری می‌شود، اما بعضاً فاصله زیادی بین گفتار و رفتار وجود دارد. معمولاً زمانی که همه چیز به نفع و مطابق میل باشگاه‌ها باشد، حرف از احترام به قانون به میان می‌آید و زمانی که کمی به ضررشان شود، فریاد «وااسفا» بلند خواهد شد!

محمدرضا ساکت چندی پیش در مراسم رونمایی از پیراهن سپاهان با صحبت‌هایی تند علیه فدراسیون فوتبال موضع گرفت و گفت: «اگر به‌عنوان آخرین باشگاه بودجه خودمان را اعلام کردیم به این دلیل است که سر تا پای قوانین فعلی اشتباه است و این اشتباهات را به‌صورت مکتوب به آقایان اعلام کردیم. خواستیم بگوییم باشگاهی نیستیم که چشم و گوش بسته قرارداد امضا می‌کنیم و با مقررات امسال اتمام حجت‌مان را اعلام کردیم. قوانین جدید چه در بخش مالی و چه مقررات سی‌گانه ایرادات زیادی دارد و دقت‌نظر لازم در آن صورت نگرفته است».

مدیرعامل سپاهان در حالی «سر تا پای» قوانین جدید فدراسیون را به باد انتقاد گرفته که حدود ۵۰ روز پیش حرف از احترام به قانون می‌زد! ساکت ۲۵ خرداد ماه درباره سقف بودجه اعلام شده از سوی فدراسیون گفته بود: «راهبرد، سیاست اصلی و دیدگاه سپاهان این است که ما به هر قانونی که به صورت فراگیر برای فوتبال ایران گذاشته شود احترام می‌گذاریم و آن را می‌پذیریم. این قانون هم مثل قانون‌های دیگر که می‌گفتند بازیکن خارجی باشد و .... در مرحله اول هیئت مدیره باشگاه و مجموعه به این قوانین احترام می‌گذارد و در راستای آن عمل می‌کند .... در یک کلام سپاهان خودش را با معیار‌هایی که دوستان می‌گذارند، هماهنگ می‌کند».

اینکه چه اتفاقاتی رخ داده است که ساکت در مدتی کوتاه اینچنین تغییر موضع داد را شاید بتوان در ارقام در نظر گرفته شده برای بازیکنان دانست. به هر حال آنچه واضح است اینکه فدراسیون فوتبال و کارگروه نظارت بر سقف بودجه و قرارداد باشگاه‌ها بر رعایت قوانین از سوی باشگاه‌ها تأکید دارند و سپاهان هم چاره‌ای جز رعایت قوانین نخواهند داشت.

مطلب مرتبط:

بازیکن ۱۱۳ میلیاردی در فوتبال ایران!

عیسی، ۷۰ میلیارد تومان؟!

«ساکت» در آستانه بازنشستگی؟

دوگانگی در فدراسیون فوتبال؛ با «ساکت» برخورد می‌شود؟

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی