تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

بررسی ابعاد حادثه حمله به سفارت باکو در تهران

چند ماه پس از حمله مسلحانه به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران و تنش میان دو کشور، ابعاد حقوقی و قضایی این حادثه مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

کد خبر: ۱۵۳۹۶۱
۲۱:۱۱ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۲

بررسی ابعاد حادثه حمله به سفارت باکو در تهران

دیدارنیوز: سفارت جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان اعلام کرد: در جریان سفر معاون دادستان کل کشور به باکو ابعاد حقوقی و قضایی حادثه تاسف‌بار سفارت جمهوری آذربایجان در تهران مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

به نقل از سفارت کشورمان در باکو، در ادامه همکاری‌های قضایی- حقوقی دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان هیاتی به ریاست دکتر مهدی امیری اصفهانی معاون سیاسی - امنیتی دادستان کل کشورمان به باکو سفر کرد.

در این سفر هیات ایرانی ضمن دیدار و گفتگو با کامران علی‌اف دادستان کل جمهوری آذربایجان در خصوص همکاری‌های قضایی و حقوقی دو کشور به ویژه ابعاد مختلف پرونده حادثه تلخ حمله به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران در ۷ بهمن ۱۴۰۱ گفتگو کردند.

این سفر که در قالب دومین دور رایزنی‌های قضایی و حقوقی انجام شد، طرفین با تاکید بر لزوم تقویت همکاری‌های دو جانبه و بررسی جامع و دقیق مسایل موجود در روابط دو جانبه، بر تعهدات بین‌المللی ناشی از موافقتنامه‌های دو جانبه و همچنین قوانین و مقررات داخلی، تصریح کردند.

در همین راستا ابعاد حقوقی و قضایی حادثه تاسف‌بار سفارت جمهوری آذربایجان در تهران مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

اولین دور رایزنی‌های قضایی- حقوقی دو کشور برای رسیدگی به موضوع حادثه سفارت آذربایجان در تهران در ۲۳ و ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ در تهران برگزار شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی