تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
منصوریان، سرمربی فولاد اعلام کرد

امیدوارم شاهد حضور بانوان در تمام استادیوم‌ها باشیم

علیرضا منصوریان، سرمربی فولاد خوزستان از حضور بانوان در دیدار این تیم برابر گل‌گهر سیرجان در هفته اول لیگ برتر استقبال کرد و امیدوار است شاهد حضور زنان ایرانی در تمام استادیوم‌های کشور باشیم.

کد خبر: ۱۵۳۹۶۰
۲۰:۲۷ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۲

امیدوارم شاهد حضور بانوان در تمام استادیوم‌ها باشیم

دیدارنیوز: سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: خوشحالم اولین بازی فولاد با حضور بانوان انجام می‌شود. این یک بدعت خوب است که ان‌شاءالله شاهد آن در تمام استادیوم‌های ایران باشیم.

به نقل از رسانه باشگاه فولاد، علیرضا منصوریان، سرمربی فولاد خوزستان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی اول خود در لیگ بیست‌وسوم و جدال با گل‌گهر سیرجان گفت: ابتدا به نوبه خودم روز خبرنگار را به تمامی اصحاب رسانه تبریک عرض می‌کنم و برای آن‌ها سراسر یمن، پیروزی و سربلندی آرزو می‌کنم. افتخار این را داریم لیگ را در سیرجان و با تیم خوب گل‌گهر شروع کنیم. فردا لیگ شروع می‌شود و می‌دانیم یکی از مهم‌ترین دیدار‌های هفته اول لیگ برتر را برگزار می‌کنیم.

وی در ادامه گفت: شناخت خوبی از گل‌گهر داریم و آنالیزی که از کادرفنی این تیم داریم به سال قبل باز می‌گردد که با تیم الفیصلی مقابل فولاد قرار گرفتند. طبق اطلاعاتی که داریم، تیمشان زیاد تغییر نکرده است و یکی، دو بازیکن از تیم سال قبل ما هم اینجا هستند. در مجموع اول لیگ است و شناخت و آنالیز دقیق تیم‌ها از یکدیگر نخواهند داشت. در واقع از هفته دوم آنالیز شروع می‌شود. با اینکه زمان بدنسازی ما کم بود، اما از عملکرد بازیکنانم بسیار راضی هستم. با تمام وجود کار کردند و زحمت کشیدند و امیدوارم در این چهار هفته به فرم ایده‌آل برسیم. ان‌شالله ۲،۳ بازیکنی هم که مدنظر ما هستند به تیم اضافه شوند.

سرمربی فولاد در خصوص تغییرات ایجاد شده در تیمش گفت: روش تمرینی را طوری برگزار کردیم که هر روز کار تاکتیکی فوتبال را داشته باشیم تا بتوانیم به هماهنگی برسیم. بازیکنان قدیم، بازیکنان جدید را خیلی خوب بین خودشان جا دادند و از نظر روحی و روانی نیز شرایط بسیار خوبی داریم و بازیکنان هر روز بهتر از دیروز کار می‌کنند.

خوشحالم اولین بازی فولاد با حضور زنان است

منصوریان در پایان درباره حضور بانوان در استادیوم‌ها اینگونه گفت: خوشحالم اولین بازی فولاد با حضور بانوان انجام می‌شود. این یک بدعت خوب است که ان‌شاءالله شاهد آن در تمام استادیوم‌های ایران باشیم. مساله‌ای که با دوستان صحبت می‌کردم، در ۲،۳ هفته‌ای که در تهران حضور بانوان برای استقلال و پرسپولیس آزاد بود، ادبیات شعار‌ها و ادبیات برخورد تیم‌ها و بازیکنان با یکدیگر بسیار متفاوت شد. حضور بانوان با باید به فال نیک گرفت و آن‌ها باعث می‌شوند در یک مسیر جدید فرهنگی وارد شویم و قطع به یقین خوش یمن خواهد بودـ

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی