تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

تقاضای بی‌نتیجه یک نماینده از سردار رادان؛ مشکلات مردم را بشنوید

محمدرضا صباغیان، نماینده مجلس با بیان اینکه تقاضای ملاقات با سردار رادان فرمانده نیروی انتظامی را دارم اما به نتیجه‌ای نرسیدم، گفت: ما مشکلات مردم را بیان می‌کنیم و اگر رادان برای نماینده وقت بگذارد مشکلات مردم را خواهد شنید.

کد خبر: ۱۵۳۹۲۷
۱۰:۱۸ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۲

صباغیان: رادان برای نمایندگان وقت بگذارد تا مشکلات را بشنود

دیدارنیوز: نماینده مردم مهریزو بافق در مجلس شورای اسلامی خواستار تقویت ارتباط فرمانده نیروی انتظامی با نمایندگان مجلس و تعیین وقت ملاقات به منظور شنیدن مشکلات مردم از زبان نمایندگان شد.

محمدرضا صباغیان در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی خطاب به نائب رئیس مجلس بیان کرد: بنده مدتی است که تقاضای ملاقات با آقای رادان فرمانده نیروی انتظامی را دارم و چندین بار با معاون پارلمانی ایشان صحبت کردم، اما به نتیجه‌ای نرسیدم.

وی در ادامه اظهار کرد: ما مشکلات مردم را بیان می‌کنیم و اگر رادان برای نماینده وقت بگذارد مشکلات مردم را خواهد شنید. انتظار می‌رود به این موضوع توجه شود و رادان به نمایندگان مجلس شورای اسلامی توجه بیشتری داشته باشند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی