تیتر امروز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
اینجا جان «کارگر» کالا است!
«دیدارنیوز» به بهانه روز کارگر، آمار ضدو نقیض فوتی های کارگری را بررسی می‌کند:

اینجا جان «کارگر» کالا است!

در این گزارش تنها به گوشه‌ای از نابسامانی حوزه کارگری به ویژه تناقض‌گوی مدیران دولتی در مورد آمار حوادث ناشی از کار خواهیم پرداخت.
فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
هواشناسی ایران

بارش باران و هشدار طغیان رودخانه‌ها

سازمان هواشناسی با صدور هشدار برای ۸ استان از جمله تهران از احتمال طغیان رودخانه‌ها، آب‌گرفتگی معابر، برخورد صاعقه و سقوط سنگ در ارتفاعات خبر داد.

کد خبر: ۱۵۳۹۱۲
۰۸:۰۹ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۲

بارش باران و هشدار طغیان رودخانه‌ها

دیدارنیوز: پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز با گذر امواج کم‌دامنه از تراز میانی جو در دامنه‌های البرز مرکزی واقع در مازندران، زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان، دامنه‌های زاگرس مرکزی در استان‌های مرکزی، قم، غرب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، جنوب شرق فارس، ارتفاعات هرمزگان و جنوب کرمان در برخی ساعات رگبار پراکنده همراه با رعدوبرق، وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

چهارشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی بارش‌های خفیف انتظار می‌رود و در چهارمحال و بختیاری، اصفهان، مناطقی از شمال و جنوب فارس، ارتفاعات هرمزگان و جنوب کرمان افزایش ابر، گاهی رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید روی می‌دهد.

از روز پنجشنبه تا شنبه هفته آینده در ارتفاعات شمال و شرق هرمزگان و جنوب کرمان رگبار پراکنده دور از انتظار نیست، در سایر مناطق کشور جو پایداری مستقر می‌شود که باعث افزایش دما در نیمه غربی کشور خواهد شد.

طی ۵ روز آینده در برخی مناطق شمال شرق، شرق، بخش‌هایی از مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی در برخی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. شرق دریای عمان در این مدت مواج است.

توصیف سامانه: تشدید فعالیت سامانه بارشی به همراه استمرار رشد ابر‌های همرفتی (به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب)

نوع مخاطره: رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید موقت

منطقه اثر:

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۵/۱۷: تهران، البرز، دامنه و ارتفاعات مازندران، غرب اصفهان، نیمه‌شرقی قزوین، ارتفاعات سمنان، جنوب شرق فارس، دامنه و ارتفاعات شمال و شرق و غرب هرمزگان.

اثر مخاطره: اختلال در تردد بین شهری، احتمال سقوط سنگ از ارتفاعات، آب‌گرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها، طغیان رودخانه‌های فصلی، صاعقه، وزش باد شدید موقت در نواحی مستعد خیزش گردوخاک، خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها، تابلو‌های تبلیغاتی و شکستن درختان کهنسال.

توصیه: اجتناب از تردد به‌ویژه در جاده‌های کوهستانی، پرهیز از توقف و اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در سفر‌های برون شهری، عدم فعالیت‌های کوه‌نوردی و جابجایی عشایر، آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی و پاک‌سازی دهانه پل‌ها، لایروبی کانال‌ها و آب‌رو‌ها و محدودیت در فعالیت‌های کشاورزی.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی