تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

از چشم اهل سیاست یا بازار؟

احمد زیدآبادی، روزنامه نگار و فعال سیاسی در مطلبی با عنوان «از چشم اهل سیاست یا بازار؟» درباره حمله احمد کریمی‌اصفهانی دبیرکل جامعۀ اسلامی اصناف و بازار به سعید حجاریان نوشت: اگر من جای کریمی بودم، از قضا هشدار‌های حجاریان را بسیار جدی می‌گرفتم، زیرا آنچه از لایه‌های تو در تو و پنهان و پیدای جامعه و سیاست به چشم فردی با نگاه تئوریک و برخوردار از تحصیلات عالی علوم سیاسی می‌آید، لزوما به چشم اهل تجارت و بازار نمی‌آید.

کد خبر: ۱۵۳۹۰۰
۱۸:۰۶ - ۱۶ مرداد ۱۴۰۲

از چشم اهل سیاست یا بازار؟

دیدارنیوز: «اگر من جای احمد کریمی‌اصفهانی بودم، از قضا هشدار‌های سعید حجاریان را بسیار جدی می‌گرفتم.»

زیدآبادی در صفحه اجتماعی خود نوشت: «احمد کریمی‌اصفهانی دبیرکل جامعۀ اسلامی اصناف و بازار به عنوان "فعال و تحلیل‌گر سیاسی" هشدار‌های سعید حجاریان نسبت به شرایط جامعه را به باد حمله گرفته و گفته است: «در شرایط اقتدار جمهوری اسلامی اینکه حجاریان حرف از فروپاشی می‌زند، خنده‌دار است و مشخص است که خودش هم نمی‌فهمد چه می‌گوید. به نظر من سعید حجاریان را نباید جدی گرفت، زیرا هم حرف‌هایش غیرواقعی است و هم سیاست‌های نخ‌نما شده است.»

اگر من جای آقای کریمی بودم، از قضا هشدار‌های آقای حجاریان را بسیار جدی می‌گرفتم، زیرا آنچه از لایه‌های تو در تو و پنهان و پیدای جامعه و سیاست به چشم فردی با نگاه تئوریک و برخوردار از تحصیلات عالی علوم سیاسی می‌آید، لزوماً به چشم اهل تجارت و بازار نمی‌آید.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی