تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
صدور کارت بازی تمامی بازیکنان تراکتور

باشگاه تراکتور: مبلغ رضایت‌نامه گوستاوو واریز شد

باشگاه تراکتور تبریز تأکید کرد، مبلغ رضایت‌نامه گوستاوو بازیکن برزیلی این تیم پیش از این به حسابی که اعلام شده بود، واریز شده است.

کد خبر: ۱۵۳۸۷۴
۱۱:۵۱ - ۱۶ مرداد ۱۴۰۲

باشگاه تراکتور: مبلغ رضایت‌نامه گوستاوو واریز شد

دیدارنیوز: باشگاه تراکتور در این مورد نوشت: «مبلغ رضایت‌نامه گوستاوو واگنین پیش از این به‌صورت کامل به حساب معرفی شده واریز شده است، اما چون شماره حساب نزد «سیتی بانک نیویورک آمریکا» بوده، کل مبلغ در بانک بلوکه و به باشگاه رومانیایی منتقل نشد. بار دیگر از باشگاه مذکور شماره حساب جدید درخواست کردیم که با تعلل آن‌ها مواجه شد، اما ساعتی پیش، مبلغ موردنظر برای رضایت‌نامه گوستاوو واریز شد.

با توجه به اینکه مدارک ما هفته قبل به فدراسیون تحویل داده شده و مستندات آن در سامانه هم ثبت شده است؛ کارت بازی تمامی بازیکنان جدید در فرجه زمانی مناسب صادر شده است و می‌توانند تیم را در هفته اول مسابقات لیگ برتر همراهی کنند. قابل رویت است که نامه فیفا نیز یک هفته بعد از ثبت قانونی مدارک ما واصل شده است.

تأکید می‌شود، باتوجه به اینکه هفته گذشته آماده بازی با سپاهان بودیم، مدارک لازم جهت ثبت قرارداد‌ها را به همراه صورت‌جلسه میزان بودجه باشگاه، به سازمان لیگ تحویل داده‌ایم و مشکلی از این حیث برای اولین مسابقه ما وجود ندارد».

مطلب مرتبط:

دردسر تازه برای تراکتور؛ پنجره نقل‌وانتقالات بسته شد!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی