تیتر امروز

سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
قالیباف خبر داد

جلسه برای وضعیت بورس

قالیباف، رئیس مجلس در پاسخ به تذکر رئیس کمیسیون اقتصادی که خواستار برگزاری نشستی درباره وضعیت بازار بورس در مجلس شد، گفت: حتما هفته آینده نشستی با حضور مسئولان بورس برگزار خواهد شد.

کد خبر: ۱۵۳۸۶۹
۱۱:۰۲ - ۱۶ مرداد ۱۴۰۲

جلسه برای وضعیت بورس

دیدارنیوز: محمدباقر قالیباف گفت: هفته آینده جلسه‌ای درباره وضعیت بازار بورس برگزار می‌شود.

محمدرضا پورابراهیمی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری با بیان اینکه شرایط خاصی در بازار سرمایه ایجاد شده است، گفت: نامه‌ای به رییس مجلس در رابطه با خوراک پتروشیمی‌ها نوشتم که مقرر شد این نامه به هیات تطبیق برای تعیین تکلیف این موضوع ارجاع داده شود.

وی ادامه داد: صادرات شرکت‌های صادراتی و عوارض در نظر گرفته شدت برای آن‌ها و نرخ تسعیر خوراک پتروشیمی‌ها همه بر منافع ذینفعان اثر منفی می‌گذارد. ذینفعان، ۵۰ میلیون عضو سهام عدالت و میلیون‌ها نفر عضو صندوق‌های بازنشستگی لشگری، کشوری و نیرو‌های مسلح هستند.

رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی خواستار برگزاری نشستی در مجلس برای بررسی مجموعه عوامل مرتبط با حوزه بازار سرمایه شد و گفت: در این جلسه از شرکت‌ها و انجمن‌های تخصصی دعوت شود.

وی با اشاره به راهکار‌های حل چالش‌های بازار سرمایه گفت: دولت قصد داشت هزینه‌ای بابت افزایش نرخ خوراک پتروشیمی‌ها به عنوان منابع دریافت کند که بیش از ۱۰ برابر این هزینه برای خود دولت است.

پورابراهیمی همچنین با اشاره به برگزاری نمایشگاه بازار سرمایه در مجلس بیان کرد: این نمایشگاه باعث آزار و اذیت همکاران شده است. گلایه نمایندگان این است که هنوز مشکلات بازار سرمایه حل نشده، اما برای آن نمایشگاه برپا کرده اند.

وی از اجرایی نشدن قوانین مربوط به بازار سرمایه انتقاد کرد و مجددا خواستار برگزاری جلسه‌ای در مجلس درباره وضعیت بازار سرمایه شد.

محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: روز گذشته در جلسه‌ای با آقای پورابراهیمی درباره این موضوع بحث شد؛ حتما هفته آینده نشستی با حضور مسئولان بورس برگزار خواهد شد تا این مشکل ساماندهی شده و این اتفاق نیفتد. البته ایرادی در مصوبه نرخ خوراک پتروشیمی وجود دارد که آن را در هیأت تطبیق اصلاح کردیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی