تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
طی دو سال با زندگی مردم و اقتصاد کشور چه کرده‌اید؟

همتی: آقای رئیسی! با خدای خود خلوت کنید

عبدالناصر همتی، رئیس پیشین بانک مرکزی از دولت سیزدهم انتقاد کرد و نوشت: «مگر شما نگفتید که با دولتی مقتدر مشکلات را بدون گره زدن به تحریم حل می‌کنید؟ جناب رئیسی! یک لحظه با خدای خود خلوت کنید، ببینید طی دو سال با زندگی مردم و اقتصاد کشور چه کرده‌اید؟»

کد خبر: ۱۵۳۸۳۵
۱۸:۲۹ - ۱۵ مرداد ۱۴۰۲

همتی و رئیسی

دیدارنیوز: انتقادها از دولت سید ابراهیم رئیسی که خودش را «دولت مردمی» می‌داند، همچنان ادامه دارد.

تورم و گرانی، افزایش عجیب قیمت مسکن، خودرو، اقلام اساسی و .. که حالا هر روز به گرانی مرغ و نان و خیار و پیاز رسیده، صدای اعتراض برخی از نمایندگان مجلس و مسوولان سابق را به آسمان رسانده است.

این در حالی‌ست که قطار پیشرفت دولت سیزدهم در قیمت‌ها بدون توقف پیش می‌رود و آقایان به جایی پاسخگویی و کاهش و مهار قیمت‌ها و ساختن زندگی خوب برای مردم که در دوران انتخابات وعده آن را می‌دادند، همه اتفاقات منفی را به گردن دولت‌های قبلی می‌اندازند.

عبدالناصر همتی، رئیس سابق بانک مرکزی بار دیگر به انتقاد از عملکرد دولت رئیسی پرداخته و نوشته است: «به محض اعلام گوشه‌ای از عملکرد اقتصادی دولت سیزدهم، توپخانه از گذشته می‌گوید! اصلا، به قول شما گذشته بد، مگر شما نگفتید که با دولتی مقتدر مشکلات را بدون گره زدن به تحریم حل می‌کنید؟

جناب رئیسی! یک لحظه با خدای خود خلوت کنید، ببینید طی دو سال با زندگی مردم و اقتصاد کشور چه کرده‌اید؟»

همتی و رئیسی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی