تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

اجبار استفاده از مانتو و مقنعه در فست‌‌فودهای مشهد!

در ادامه محدودیت‌های شدید پوشش برای زنان و حجاب اجباری در ایران، حالا خبر می‌رسد که در مشهد استفاده از پوشش متحدالشکل مانتو و مقنعه برای بانوان شاغل در واحد‌های صنفی اجباری شده است!

کد خبر: ۱۵۳۸۱۷
۱۳:۳۹ - ۱۵ مرداد ۱۴۰۲

اجبار برای پوشش متحدالشکل در فست‌‌فودهای مشهد!

دیدارنیوز: رئیس اتحادیه فروشندگان فرآورده‌های گوشتی، اغذیه، پیتزا و غذا‌های فانتزی مشهد اعلام کرد واحد‌های این اتحادیه از امروز صبح باید پوشش ابلاغ شده را رعایت کنند.

حمید اموری سرابی در گفتگو با «شبکه شرق» درباره پیامک ارسال شده به واحد‌های صنفی این اتحادیه مبنی بر الزامی بودن «استفاده از پوشش متحدالشکل مانتو و مقنعه برای بانوان شاغل در واحد‌های صنفی» توضیح داد: «صبح امروز اتاق اصناف مشهد نامه‌ای را به ما ارسال کرد که در آن قید شده بود پوشش متحدالشکل مانتو و مقنعه برای زنان شاغل در واحد‌های صنفی اجباری است.»

وی افزود: «ما هم بلافاصله پس از دریافت نامه، آن را به اعضای اتحادیه اطلاع‌رسانی کردیم که واحد‌های صنفی در جریان دستورالعمل‌های جدید قرار بگیرند تا در صورت مراجعه بازرس‌ها به واحد‌های صنفی، کسبه متضرر نشوند و آگاهی داشته باشند که از امروز نحوه پوشش به چه شکل است.»

اموری سرابی خاطرنشان کرد: «البته نیازی به ابلاغ کتبی هم نبود چرا که چهار اتحادیه فست‌فود، غذا‌های سنتی، رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها حدود ۴۵ روز است درگیر دستور جمع کردن فضای بیرونی (میز و صندلی‌ها) واحد‌های صنفی هستیم و در این جلسات که با حضور تمامی ارگان‌ها از جمله عفاف و حجاب، امر به معروف و نهی از منکر، شورای شهر، فرمانداری، استانداری و ... برگزار شد، بار‌ها روی موضوعات پوشش پرسنل و مشتریان مجموعه‌ها هم صحبت شده بود. ما در این جلسات تلاش داشتیم حداقل در تابستان بتوانیم فضای بیرون واحد‌های صنفی را حفظ کنیم تا از آسیب اقتصادی به واحد‌های صنفی جلوگیری شود.»

مطلب مرتبط:

روایت یک نماینده از لایحه جنجالی حجاب در مجلس؛ دور از صحن و مانند طرح صیانت!

تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

رفیعی: همه جای‌مان می‌لنگد، اما دغدغه نظام حجاب و عفاف شده!

فرمانده سپاه قدس: رفتار خشن مساله حجاب را حل نمی‌کند

ابطحی: انگشت در چشم مردم نکنید

جبران کسری بودجه دولت با لایحه حجاب!

اجبار برای پوشش متحدالشکل در فست‌‌فودهای مشهد!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی