تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

آخرین وضعیت تولید «سِرم»؛ سهم واردات مشخص شد

محمدحسین متولی، رئیس اداره پایش زنجیره تأمین دارو سازمان غذا و دارو گفت: از دی‌ماه سال گذشته تا پایان تیرماه امسال ۸۶ میلیون و ۸۰۶ هزار عدد انواع سرم در کشور تولید شده و در همین بازه زمانی به منظور تامین بازار ۲۴ میلیون و ۸۱۷ هزار عدد سرم نیز وارد شده است.

کد خبر: ۱۵۳۷۸۶
۰۸:۰۶ - ۱۵ مرداد ۱۴۰۲

.

دیدارنیوز: رئیس اداره پایش زنجیره تأمین دارو از تولید بیش از ۸۶ میلیون عدد انواع سرم در کشور از ابتدای زمستان سال گذشته تا پایان تیرماه امسال خبر داد.

محمدحسین متولی - رئیس اداره پایش زنجیره تأمین دارو سازمان غذا و دارو با بیان اینکه از دی‌ماه سال گذشته تا پایان تیرماه امسال ۸۶ میلیون و ۸۰۶ هزار عدد انواع سرم در کشور تولید شده است، گفت: در همین بازه زمانی به منظور تامین بازار ۲۴ میلیون و ۸۱۷ هزار عدد سرم نیز وارد شده است.

وی افزود: در اسفندماه رکورد تولید سرم با بیش از ۱۵ میلیون و ۱۶۲ هزار سرم در کشور شکسته شد، همچنین سرم سدیم کلراید بیشترین سرم تولید شده در همین ماه است.

رئیس اداره پایش زنجیره تأمین دارو، همچنین با اشاره به واردات بیش از ۲۴ میلیون سرم در بازه زمانی دی‌ماه ۱۴۰۱ تا پایان تیرماه سال جاری گفت: بیشترین حجم واردات سرم نیز مربوط به اردیبهشت ماه امسال با بیش از ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد سرم بوده است.

متولی گفت: بنابراین بالغ بر ۱۱۱میلیون و ۶۲۳هزار عدد سرم در مجموع هفت گذشته در کشور تامین شده است. در این میان سهم تولید داخل در تامین نیاز بازار ۷۸ درصد و سهم واردات نیز ۲۲ درصد بوده است.

آخرین وضعیت تولید «سِرم»؛ سهم واردات مشخص شد

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی