تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
مدیرکل بازرسی استانداری تهران تاکید کرد

تهرانی‌ها کم‌کاری بانک‌ها را گزارش دهند

اسدالله تقی زاده، مدیرکل بازرسی استانداری تهران اظهار داشت: مردم استان کم کاری بانک‌ها برای ارائه تسهیلات را از طریق تلفن ۱۱۱ گزارش دهند.

کد خبر: ۱۵۳۷۷۹
۱۹:۱۶ - ۱۴ مرداد ۱۴۰۲

تهرانی‌ها کم‌کاری بانک‌ها را گزارش دهند

دیدارنیوز: مدیرکل بازرسی استانداری تهران گفت: مردم استان تهران، کم کاری بانک‌ها برای ارائه تسهیلات را از طریق تلفن ۱۱۱ گزارش دهند.

اسدالله تقی زاده در جمع خبرنگاران در خصوص عملکرد بانک‌های استان تهران جهت ارائه تسهیلات به شهروندان اظهار کرد: سامانه‌ای به طور متمرکز برای ثبت درخواست‌های وام ازدواج و مسکن وجود دارد که به واسطه آن درخواست شهروندان به بانک‌های عامل ارجاع داده می‌شود.

مدیرکل بازرسی استانداری تهران با تاکید بر اینکه بانک‌ها موظف هستند درخواست شهروندان را در کوتاه‌ترین زمان پاسخ دهند گفت: در خواست ما از مردم این است که اگر شهروندان در بانکی جهت دریافت تسهیلات ثبت کردند، اما درخواستشان بیش از یک ماه به طول انجامیده، مورد را از طریق تلفن ۱۱۱ اعلام کنند تا موارد را به طور ویژه پیگیری کنیم.

تقی زاده عنوان کرد: بخشی از عملکرد بانک‌ها به شرایط شهروندان در خواست کننده وام به لحاظ تأمین ضمانت‌ها و شرایط بر می‌گردد که بانک‌ها درخواست دارند شهروندان جهت اخذ وام با آمادگی کامل حضور یابند.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی