تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
گرمای شدید مردم را خانه‌نشین و کلافه کرد

دهلران، ۵۲ درجه!

گرمای شدید هوا در شهرستان مرزی دهلران در ایلام، به مرز ۵۲ درجه رسید و شهروندان منطقه را کلافه و خانه نشین کرد.

کد خبر: ۱۵۳۶۹۶
۲۰:۲۱ - ۱۱ مرداد ۱۴۰۲

دهلران، ۵۲ درجه!

دیدارنیوز: اگر چه مردم شهرستان گرمسیری دهلران به گرمای زیاد هوا در روز‌های تابستان به ویژه مرداد ماه عادت دارند، اما موج بی سابقه گرما در روز‌های اخیر سبب شده کولر‌های گازی نیز جوابگوی خنک شدن هوای منازل نباشد.

گرمای این روز‌های هوای دهلران در ماهی که در اصطلاح محلی به خرماپزان (فصل برداشت خرما) معروف است شاید کم سابقه نباشد، ولی در سال‌های اخیر کمتر شاهد چنین افزایش دما در اواسط مرداد ماه بوده است.

سیروس نادری مدیر کل هواشناسی استان ایلام گفت: دهلران با ۵۲ درجه سانتیگراد گرم‌ترین شهر کشور بوده است.

وی، با بیان اینکه ایام پایانی هفته جاری بازهم شاهد افزایش تدریجی دما در این شهرستان خواهیم بود، افزود: گرمای هوا در چند روز گذشته روندی افزایشی داشته بطوری که در روز چهارشنبه به ۵۲ درجه در دهلران و مهران با دمای ۴۹.۸، لومار با ۴۷.۶، دره شهر با ۴۷.۱ و آبدانان با ۴۵.۳ از دیگر شهر‌های گرم استان طی امروز بوده است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی