تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
انسیه خزعلی مطرح کرد

تشکیل سازمان زنان و خانواده، نه وزارت خانواده!

در روزهایی که این سوال مهم مطرح شده که تشکیل وزارت‌خانه، سازمان و قرارگاه جدید و .. چه سودی برای مردم دارد و بودجه آن از کجا تامین می‌شود، انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده گفته با تشکیل وزارت خانواده مخالف هستند، اما پیشنهاد آن‌ها ایجاد سازمان زنان و خانواده است.

کد خبر: ۱۵۳۶۶۱
۱۲:۱۸ - ۱۱ مرداد ۱۴۰۲

تشکیل سازمان زنان و خانواده، نه وزارت خانواده!

دیدارنیوز: معاون امور زنان و خانواده گفت: پیشنهاد ما این است که سازمان زنان و خانواده را داشته باشیم مثل سازمان محیط زیست تا بتواند با همه وزارتخانه‌ها به گونه‌ای نظارت و همکاری و تعامل داشته باشد.

انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در پایان نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره تشکیل وزارت خانواده گفت: دولت موافقت ندارد، من هم موافق نیستم از جهت اینکه محدود می‌شود، خانواده باید در همه وزارتخانه‌ها به نوعی نمود داشته باشد و به گونه‌ای با نگاه خانواده محوری که شعار دولت هست، قوانین عملکرد‌ها و رویکرد‌ها و دستورالعمل‌ها را داشته باشیم.

وی افزود: اگر بخواهد محدود در یک وزارتخانه با یک بودجه محدود باشد، قطعاً نمی‌تواند کارساز باشد، اما پیشنهاد ما این است که سازمان زنان و خانواده را داشته باشیم مثل سازمان محیط زیست تا بتواند با همه وزارتخانه‌ها به گونه‌ای نظارت و همکاری و تعامل داشته باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی