تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
ستاره‌ای دیگر در لیگ عربستان

«مانه» هم‌تیمی رونالدو شد!

لیگ عربستان یک ستاره دیگر را از فوتبال اروپا شکار کرد؛ سادیو مانه ستاره سابق لیورپول که دوران پرتنشی در بایرن مونیخ داشت، به النصر عربستان پیوست تا هم‌تیمی جدید کریستیانو رونالدو نام بگیرد.

کد خبر: ۱۵۳۶۳۵
۲۲:۱۱ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

«مانه» هم‌تیمی رونالدو شد!

دیدارنیوز: سادیو مانه، ستاره سنگالی بایرن مونیخ به صورت رسمی و با دریافت دستمزد ۴۰ میلیون یورو در سال، به تیم النصر عربستان پیوست.

یک بازیکن مطرح دیگر به جمع ستاره‌های تابستان داغ فوتبال عربستان اضافه شد. سادیو مانه که با لیورپول به افتخارات بزرگی دست یافت، ولی یک فصل کابوس وار را در بایرن مونیخ سپری کرد، حالا چالش جدیدی را در خاورمیانه تجربه خواهد کرد.

همانطور که از مدت‌ها پیش نیز شایعات در خصوص آینده مهاجم سنگالی مطرح شده بود، سادیو مانه با قبول پیشنهاد سرسام آور تیم عربستانی موافقت کرد تا در ۳۱ سالگی و حضور در بالاترین سطح از رقابت‌های فوتبال دنیا، راهی آسیا شده و با فوق ستاره‌های دیگری مانند کریستیانو رونالدو هم‌تیمی شود.

مانه که چند روز پیش از هواداران بایرن مونیخ خداحافظی کرده بود، قرار است دستمزد سنگین ۴۰ میلیون یورو برای هر فصل را از النصر دریافت کند که البته طبق ادعای شبکه اسکای آلمان، مبلغ ۲۸ میلیون یورو بابت صدور رضایت نامه بازیکن سنگالی به بایرن پرداخت شده است.

«مانه» هم‌تیمی رونالدو شد!

قرارداد این بازیکن با النصر چهار ساله خواهد بود. بدین معنا که سادیو مانه بابت حضور در تیم عربستانی، مبلغ باورنکردنی ۱۶۰ میلیون یورو را دریافت خواهد کرد.

پس از درخشش در لباس لیورپول، سران بایرن امیدوار بودند که سادیو مانه بتواند به خوبی جای روبرت لواندوفسکی را پر کند. اما بعد از گذشت یک سال، انجام ۳۸ بازی و ثبت تنها ۱۲ گل بعد، نشان دهنده یک خرید ناموفق برای باواریایی‌ها بود و آن‌ها نیز برای جبران هزینه‌های صورت گرفته در راه خرید مانه، فورا با پیشنهاد سنگین النصر موافقت کردند.

حالا سادیو مانه به چهارمین خرید بزرگ و تابستانی النصر تبدیل می‌شود. پس از مارسلو بروزوویچ، سکو فوفانا و الکس تلس، یک ستاره دیگر نیز به این تیم عربستانی اضافه شد تا تیم‌های سعودی به قدرت باورنکردنی در میان تیم‌های آسیایی دست یابند.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی