تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

اوج مصرف برق در گرم‌ترین روزهای تابستان

جمشیدی، مدیر بهره‌برداری و کنترل سیستم مدیریت شبکه برق با بیان اینکه در گرم‌ترین روز‌های سال قرار داریم و افزایش دما سبب افزایش مصرف برق شده است، گفت: پیش‌بینی می‌شود امروز اوج مصرف برق به بیش از ۷۲ هزار و ۵۰۰ مگاوات برسد.

کد خبر: ۱۵۳۶۱۷
۱۷:۰۷ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

اوج مصرف برق؛ درخواست از مردم برای مصرف کمتر

دیدارنیوز: مازیار جمشیدی با بیان مقایسه مصرف امروز با دیروز تا این لحظه، افزایش هزار و ۵۰۰ مگاواتی مصرف را نشان می‌دهد. اوج مصرف برق روز گذشته، حدود ۷۱ هزار مگاوات بود و پیش‌بینی می‌شود امروز اوج مصرف برق به بیش از ۷۲ هزار و ۵۰۰ مگاوات برسد.

وی اظهار کرد: از مردم تقاضا می‌کنیم، از ساعت ۱۱ تا ۱۷ و همچنین ۱۹ تا ۲۲ از وسایل پرمصرف استفاده نکنند؛ کولر آبی در دور کند و کولر گازی در دمای آسایش (دمای ۲۵ درجه) قرار دهند.

مدیر بهره‌برداری و کنترل سیستم مدیریت شبکه برق با رعایت این موارد از فشار ناشی از بار سامانه‌های سرمایشی کاسته خواهد شد و این سبب می‌شود تا ما بتوانیم این روز‌ها را بدون مشکل و با یک شبکه پایدارِ برق پشت سر بگذاریم. انرژی الکتریکی به عنوان یک انرژی گرانبها به سختی به دست می‌آید و برای قدردانی از این نعمت باید آن را درست مصرف کنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی