تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید

هاشمی: مشکلات کاروان ایران باید کاهش یابد

کیومرث هاشمی، سرپرست وزارت ورزش و جوانان که امروز سه‌شنبه کارش را در این وزارتخانه آغاز کرد، گفت: باید در فضای همدلی مشکلات کاروان ایران را کاهش دهیم.

کد خبر: ۱۵۳۶۱۶
۱۷:۰۰ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

هاشمی

دیدارنیوز: سرپرست وزارت ورزش و جوانان گفت: باید در فضای همدلی مشکلات کاروان اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی هانگژو را به حداقل برسانیم.

کیومرث هاشمی در اولین روز کاری‌اش در وزارت ورزش و جوانان درباره اهم برنامه‌هایش گفت: ابتدا از محبت رئیس‌جمهور تشکر می‌کنم بابت اعتمادی که به بنده داشتند و ان‌شاءالله بتوانم جواب این اعتماد را با کمک همکارانم در وزارت ورزش و جوانان به خوبی بدهیم. خداقوتی هم به برادر خودم و قهرمان نه چندان سال‌های دور ورزش، سجادی که خدمات ارزنده‌ای در حوزه ورزش داشت، می‌گویم. چالش‌های ورزش با توجه به اینکه تجربه ۳۰ ساله در بخش‌های مدیریت ورزشی داشته‌ام مشخص است و با برنامه‌ریزی که انجام خواهیم داد بر مبنای چالش‌های پیش‌رو در بخش ورزش قهرمانی، ورزش جوانان و ورزش همگانی، اولویت‌بندی خواهیم کرد. اقداماتی که نیاز به پیگیری بیشتری دارد در دستور کار قرار می‌دهیم و هم‌راستا با سیاست‌های دولت گام برمی‌داریم.

وی ادامه داد: در بخش ورزش مهمترین رویداد امسال ما بازی‌های آسیایی است که عملکرد مجموعه فدراسیون‌ها در این بازی‌ها مشخص می‌شود. با توجه به سبقه کاری من که مسئولیت کمیته ملی المپیک هم داشته و در بازی‌های المپیک و رویداد‌های ورزشی دیگر حضور داشته‌ام، باید در فضای همدلی مشکلات کاروان اعزامی را به حداقل برسانیم.

هاشمی تصریح کرد: جلساتی را با ریاست کمیته ملی المپیک و پارالمپیک خواهیم داشت و نظرات‌شان را می‌شنویم. اقدامات خوبی انجام شده و در ادامه باید یکسری کار‌های انگیزشی انجام شود تا فدراسیون‌ها بدون دغدغه ورزشکاران را اعزام کنند. اگر اشتباه نکنم یک ماه و ۲۱ روز دیگر به بازی‌های آسیایی فرصت داریم و از اواخر شهریور ورزشکاران اعزام خواهند شد. توقع داریم علاوه بر اینکه دولت قول همکاری داده، با کمک نمایندگان مجلس هم که جایگاه نظارتی دارند و می‌توانند بازوی ورزش باشند گام‌های مؤثری برداریم. در حال حاضر در کمیسیون تلفیق بحث لایحه پیشنهادی دولت در قانون برنامه هفتم است و امیدوارم هم در حوزه جوانان و هم ورزش برای ۵ سال پیش روی احکام خوبی را پیش‌بینی کنند تا بتوانیم با قوت قلب بیشتری به کارمان ادامه دهیم.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان گفت: قانون اهداف و وظایف وزارت ورزش، از یک سال آخر دولت قبل ابلاغ شد و نزدیک به ۳ سال است که از این قانون گذشته است. در این قانون یکسری وظایف روی دوش وزارت ورزش بوده و نیاز است که با همکاری خیلی از دستگاه‌های دیگر کار را پیش ببریم. ساختار فعلی وزارت ورزش بر مبنای قانون گذشته و ساختار مربوط به قبل از این قانون بوده است. در قانون جدید مشخص شده که وزارت ورزش باید ساختار و تشکیلاتش را به سازمان امور استخدامی و لطیفی ارائه دهد و بر مبنای آن ما کارمان را ادامه دهیم. در گزارشی که امروز داده شده، ظاهراً اقداماتی انجام شده و قرار شد نشست‌های تخصصی با معاونان این سازمان داشته باشیم و بر مبنای ساختار گام برداریم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی