تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

هشدار پلیس درباره اپلیکیشن‌های جعلی

رئیس اداره پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا فراجا گفت: تبلیغ و انتشار اپلیکیشن‌های جعلی یکی از مهم‌ترین شیوه‌های مجرمان سایبری برای سوءاستفاده از قربانیان است.

کد خبر: ۱۵۳۵۹۹
۱۱:۵۴ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

هشدار پلیس به زائران درباره اپلیکیشن‌های جعلی

دیدارنیوز: سرهنگ حامد محمدی سپاسی در این باره گفت: با توجه به در پیش بودن سفر زیارت حرم اباعبدالله الحسین (ع) در ایام اربعین و انجام بسیاری از امور از طریق اپلیکیشن‌های تلفن همراه لذا استفاده از اپلیکیشن پلیس من می‌تواند مؤثر و مفید باشد.

وی ادامه داد: شهروندان گرامی برای دانلود و نصب اپلیکیشن پلیس من که امور مربوط به گرفتن خلافی خودرو، استعلام ممنوع‌الخروجی، ارائه درخواست تمدید گذرنامه و یا حتی مشاهده نمرات منفی گواهینامه، راهور و پلیس آگاهی را انجام می‌دهند حتماً از سایت epolice.ir اقدام کنند.

وی هشدار داد: در پی دانلود و نصب این اپلیکیشن و هر اپلیکیشن کاربردی دیگر از سایت‌ها و منابع نامعتبر احتمال آلوده شدن گوشی‌ها به بدافزار‌های مخرب و جاسوسی وجود دارد.

رئیس اداره پیشگیری از جرایم سایبری مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا فراجا با بیان اینکه سیستم عامل گوشی خود را بایستی به‌روزرسانی کنید، تأکید کرد: حتماً یک آنتی‌ویروس مناسب نیز بر روی گوشی خود نصب کنید.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سپاسی خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مواجهه با موارد مشکوک، می‌توانند موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های سایبری به شماره ۰۹۶۳۸۰ یا سایت پلیس فتا به آدرس cyberpolice.ir بخش گزارش‌های مردمی در میان بگذارند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی