تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

بازار خودرو؛ قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا

در بازار خودروهای داخلی، قیمت محصولات ایران خودرو همچون سمند، دنا و پژو پارس با افزایش به‌روزرسانی شد. قیمت پژو پارس برای سومین روز متوالی است که صعودی شده و رکوردار است.

کد خبر: ۱۵۳۵۷۷
۰۸:۳۶ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

بازار خودرو؛ قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا

دیدارنیوز: قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا اعلام شد.

قیمت خودرو‌های پرفروش داخلی امروز هم روند صعودی خود را ادامه داد. قیمت محصولات ایران خودرو همچون سمند، دنا و پژو پارس امروز با افزایش به‌روزرسانی شد. قیمت پژو پارس برای سومین روز متوالی است که صعودی شده است و رکوردار است.

جدیدترین قیمت خودرو‌های پرفروش داخلی و تغییرات آن نسبت به روز گذشته (نهم مردادماه) را می‌خوانید.

قیمت روز محصولات ایران خودرو

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ به ۴۳۵ میلیون رسیده است و نسبت به روز گذشته تغییر نکرده است. مدل ۱۴۰۱ این خودرو ۴۶۵ میلیون تومان است که تغییر نکرده است. این دو خودرو طی ۱۸ روز گذشته ۳۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ نیز به ۵۱۵ میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته ثابت مانده است، اما طی دو هفته گذشته ۳۵ میلیون تومان کاهش یافته است.

قیمت پژو ۲۰۷ دستی فرمان برقی مدل ۱۴۰۲ هم ۶۰۰ میلیون تومان است که طی روز گذشته ثابت مانده است، اما در طی دو هفته ۵۰ میلیون ارزان شده است. این خودرو از تیر تا به امروز ۱۹۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما مدل ۱۴۰۲ امروز ۶۳۵ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته بدون تغییر مانده است.

قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک TU ۵ P مدل ۱۴۰۱ امروز ۷۴۰ میلیون تومان است که طی روز گذشته ۵ میلیون گران شده است. این خودرو تقریبا دو ماه گذشته ۱۸۰ میلیون ارزان شده است. مدل ۱۴۰۲ این خودرو ۷۶۵ میلیون تومان است که نسبت به دو روز گذشته ۳۰ میلیون تومان گران شده است. این مدل طی یک ماه گذشته ۱۵۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت تارا اتوماتیک ۱۴۰۱، ۷۵۰ میلیون تومان است که نسبت روز گذشته تغییر نکرده است. تارا اتوماتیک صفر ۱۴۰۲ هم ۷۷۰ تومان قیمت خورده است که ۵ میلیون افزایش طی دو روز داشته است. این خودرو طی ۶ روز گذشته ۲۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت تارا دنده ای۱۴۰۲ هم به ۶۶۰میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون گران شده است و طی دوماه گذشته ۱۷۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت دنا اتوماتیک توربو پلاس مدل ۱۴۰۲ به حوالی ۷۸۵میلیون تومان رسیده است که به معنای افزایش ۵ میلیونی طی روز گذشته است. این خودرو طی ۱۸ روز گذشته ۴۵ میلیون ارزان شده است و نسبت به خرداد ۱۹۰ میلیون تومان ریزش داشته است.

قیمت دنا معمولی ۱۴۰۱ هم به ۵۶۰ میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته ثابت مانده است، اما طی دو ماه گذشته ۲۵۰میلیون ارزان شده است.

قیمت رانا پانوراما پلاس مدل ۱۴۰۱ به ۵۱۰ میلیون تومان رسیده است که طی روز گذشته ثابت مانده است، اما طی ۶ روز گذشته ۲۰ میلیون ارزان شده است. رانا پلاس پانوراما ۱۴۰۲ نیز ۵۲۵ میلیون تومان که تغییر نکرده است.

قیمت رانا پلاس مدل ۱۴۰۱ هم ۴۶۵ میلیونی شده است که طی روز گذشته بدون تغییر مانده است.

قیمت سمند EF ۷ مدل ۱۴۰۱ حوالی ۵۳۰میلیون تومان است که روز گذشته ۱۰ میلیون گران شده است. طبق لیست قیمت ایران خودرو، این مدل سمند طی ۲۳ روز گذشته نزدیک به ۳۵میلیون ارزان شده است.

قیمت سمند سورن پلاس بنزینی مالتی مدیا مدل ۱۴۰۱ هم ۵۴۰ میلیونی شده است که نسبت به روز ۵ میلیون گران شده است. این خودرو طی ۳۱ روز گذشته ۸۵میلیون ارزان شده است. قیمت سمند سورن مدل ۱۴۰۲ پلاس بنزینی نیز ۵۵۵ میلیون تومان است که طی یک روز ۵ میلیون گران شده است.

قیمت پژو پارس LX مدل ۱۴۰۲ نیز ۶۰۵ میلیون اعلام شده است که طی روز گذشته ۵ میلیون و سه روز گذشته ۱۵ میلیون افزایش پیدا کرده است، اما نسبت به دو هفته گذشته ۲۵ میلیون تومان کاهش پیدا کرده است. این خودرو هشتم خردادماه ۶۶۵ میلیون تومان بود و نسبت به امروز ۷۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت پژو پارس XU ۷ P مدل ۱۴۰۲ نیز ۴۹۰ میلیون تومان شده است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون گران شده است.

قیمت پژو پارس ELX-TU ۵ مدل ۱۴۰۱ نیز به ۷۰۰ میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز ۱۰ میلیون و دو روز گذشته ۲۰ میلیون تومان گران شده است. این مدل گرانترین پژو پارس است.

قیمت پژو ۴۰۵ SLX مدل ۱۴۰۰ نیز ۵ میلیون تومان طی یک روز گران شد و ۵۲۰ میلیون تومان است. این خودرو طی ۳ روز ۱۵ میلیون گران شده است.

قیمت روز محصولات سایپا

قیمت پراید وانت مدل ۱۵۱ پلاس مدل ۱۴۰۰ به ۲۵۵ میلیون تومان رسیده است و نسبت به روز گذشته تغییر نکرده است، اما طی ۱۶ روز گذشته ۱۵ میلیون کاهش پیدا کرده است.

قیمت پراید ۱۱۱ صفر مدل ۹۹ نیز امروز ۳۲۵ میلیون تومان است و طی دو روز گذشته ۵ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

قیمت پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۱ هم بدون تغییر حوالی ۲۵۰ میلیون تومان به روزرسانی شد.

قیمت تیبا صندوق دار SX بنزینی مدل ۱۴۰۱ امروز با افزایش ۵ میلیونی طی دو روز گذشته حوالی ۳۲۰میلیون تومان اعلام شده است.

قیمت تیبا EX هاچ بک مدل ۱۴۰۰ نیز با افزایش ۵ میلیونی حوالی ۳۳۵ میلیون تومان اعلام شده است.

قیمت ساینا S دنده ای مدل ۱۴۰۲ حوالی ۳۴۰ میلیون تومان خریدوفروش می‌شود که نسبت به دو روز گذشته ۵ میلیون افزایش داشته است.

قیمت ساینا EX دنده‌ای مدل ۱۴۰۱ نیز ۳۲۵ میلیون تومان است که نسبت به دو روز گذشته ۵ میلیون بالا رفته است.

قیمت کوییک دنده‌ای R مدل ۱۴۰۲ حوالی ۳۳۰ میلیون رسیده است که نسبت به روز گذشته ثابت مانده است، اما طی ۹ روز گذشته ۱۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت کوییک دنده‌ای S مدل ۱۴۰۱ هم ۳۳۰ میلیون تومان شده است که نسبت به روز گذشته ثابت است و مدل ۱۴۰۲ این خودرو هم ۳۴۰ میلیون است که قیمت آن ۵میلیون ارزان شده است. این دو مدل طی۸ روز حوالی ۱۰ میلیون ارزان شدند.

قیمت کوییک R پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ نیز ۳۹۰ میلیون تومان اعلام شده است که نسبت به روز گذشته تغییر نکرده است.

قیمت شاهین سایپا مدل ۱۴۰۲ امروز به ۵۴۰میلیون تومان رسیده است و نسبت به دو روز گذشته ۵ گران شده است. شاهین G مدل ۱۴۰۰ هم ۵۲۵ میلیون تومان فروخته می‌شود که به معنای افزایش ۵ میلیونی طی دو روز گذشته است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی