تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
ادعای زنوزی درباره خرید نجومی سپاهان

بازیکن ۱۱۳ میلیاردی در فوتبال ایران!

محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور مدعی شد که رضا اسدی بازیکن جدید سپاهان برای یک فصل ۵۳ میلیارد تومان از این باشگاه اصفهانی می‌گیرد و برای فصل دوم رقم او ۶۰ میلیارد است!

کد خبر: ۱۵۳۵۷۵
۰۸:۱۵ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

.

دیدارنیوز: مالک باشگاه تراکتور مدعی شد که بازیکن فصل گذشته این تیم با قراردادی کلان راهی سپاهان شده است.

محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور در برنامه فوتبال برتر ادعا کرد که رضا اسدی با نزدیک ۴ برابر رقم پیشنهادی آن‌ها به سپاهان رفته است.

وی در این باره گفت: ما به رضا اسدی پیشنهاد ۱۵ میلیاردی دادیم، ولی سپاهان به او پیشنهاد قرارداد ۵۳ میلیاردی برای یک فصل داد که منجر به عقد قرارداد شد. من شنیده‌ام قرارداد اسدی با سپاهان برای فصل دوم ۶۰ میلیارد و خرده‌ای است.

این صحبت‌ها با واکنش مهدی سلیمی مدیر تیم سپاهان مواجه شد و وی گفت: رضا اسدی بازیکن ما است و کسی نباید درمورد او صحبت کند؛ البته حق می‌دهیم که، چون بازیکن خوب‌شان را از دست داده‌اند این حرف‌ها را می‌زنند.

وی ادامه داد: ما هم می‌توانیم بگوییم که کف مبلغ رضایتنامه امیرحسین حسین‌زاده در مذاکره ما با شارلوا ۷۰۰ هزار دلار بوده است. تراکتور چگونه رضایتنامه او را با ۳۰۰ هزار دلار گرفته است؟ مجموع قرارداد‌ها و خرید‌های این فصل ما ۳۲۵ میلیارد تومان است و دلیل آن هم هنری است که داریم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی