تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

موتورسیکلت صفر‌ چند؟ +جدول

در حال‌حاضر برای خرید موتورسیکلت صفر کیلومتر از بازار به حداقل ۳۰ میلیون تومان بودجه نیاز خواهید داشت و اگر به‌دنبال خرید موتوری هستید که صندلی راحتی برای نشستن داشته باشد، بایستی بیش از هفتاد میلیون تومان بودجه کنار بگذارید!

کد خبر: ۱۵۳۵۶۶
۱۹:۳۲ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۲

موتورسیکلت صفر‌ چند؟ +جدول

دیدارنیوز: پس از افزایش قیمت خودرو طی سالیان گذشته، بسیاری از مشتریان به خرید موتورسیکلت روی آورده‌اند. به‌دلیل افزایش تقاضای مصرف‌کنندگان از یک سو و کاهش تولید موتورسیکلت‌های کاربراتوری از سوی دیگر، قیمت موتورسیکلت نیز روند صعودی را طی بلندمدت طی کرده است.

به نقل از دیجیاتو، درحال‌حاضر برای خرید موتورسیکلت صفر کیلومتر از بازار به حداقل ۳۰ میلیون تومان بودجه نیاز خواهید داشت. گزینه مطرح در این بازه قیمتی، اسکوتر‌های شهری با پیشرانه ۱۵۰ سی‌سی و الکتریکی است. خرید موتورسیکلت‌های معروف طرح هوندا به بودجه بیشتری نیاز دارد و بایستی برای خرید آن‌ها بیش از ۵۰ میلیون تومان هزینه کنید.

اگر به‌دنبال خرید موتوری هستید که صندلی راحتی برای نشستن داشته باشد، بایستی بیش از هفتاد میلیون تومان بودجه کنار بگذارید. در محدوده قیمتی ۷۰ الی ۱۰۰ میلیون تومان، انواع مختلفی از موتور‌های طرح هوندا کلیک و هوندا ویو با پیشرانه ۱۵۰ سی‌سی در دسترس مشتریان قرار دارند. قیمت این موتور‌ها با توجه به برند و مدل ساخت آن‌ها متفاوت است.

خرید موتورسیکلت بهتر به بودجه بیشتری نیاز دارد!

علاقه‌مندان به خرید موتورسیکلت‌های متفاوت بایستی بیش از ۹۰ میلیون تومان بودجه را برای خرید خود کنار بگذارند. در این بازه قیمتی، موتورسیکلت‌هایی با پیشرانه ۲۰۰ سی‌سی از برند‌های دینو و بنلی در دسترس مشتریان قرار دارند. این‌گونه موتور‌ها تا بازه قیمتی ۱۲۰ میلیون تومان و فراتر از آن، با توجه به مدل و سال تولید، آگهی شده‌اند. بااین‌حال اگر به خرید موتور‌هایی همچون بنلی TNT۱۵۰ با مدل ۱۴۰۲ علاقه دارید، بایستی در حدود ۱۳۰ میلیون تومان بودجه را برای این کار اختصاص دهید.

خرید موتور‌های قوی‌تر با مدل سال همچون بنلی TNT ۱۸۰، به حدود ۱۴۰ میلیون تومان بودجه نیاز دارد. از بازه قیمتی ۱۵۰ میلیون تومان به بالا نیز موتور‌های ۲۵۰ سی‌سی به‌آرامی پدیدار می‌شوند. این‌گونه موتور‌ها تا بازه قیمتی ۲۰۰ میلیون تومان آگهی شده‌اند. البته برخی نسخه‌های گران‌تر نیز در بازار حضور دارند.

جدول قیمت موتورسیکلت صفرکیلومتر در بازار، مردادماه ۱۴۰۲:

موتورسیکلت صفر‌ چند؟ +جدول

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی