تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

کشف لوازم آرایشی قاچاق در طبس

فرمانده انتظامی شهرستان طبس از کشف یک هزار و ۹۲ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

کد خبر: ۱۵۳۴۷۵
۱۱:۲۸ - ۰۸ مرداد ۱۴۰۲

کشف لوازم آرایشی قاچاق در طبس

دیدارنیوز: سرهنگ فاضل مریمی صبح امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی دیهوک شهرستان طبس، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس گفت: ماموران در بازرسی از این خودرو یک هزار و ۹۲ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و فاقد مجوز بهداشتی کشف کردند که ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده بنابر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر یک میلیارد ریال برآورد شد.

وی خاطرنشان کرد: مأموران در این رابطه یک خوردو توقیف و ۸ نفر دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

مریمی تصریح کرد: سلامت مردم جامعه یکی از مهمترین خط قرمز‌های پلیس است و مجموعه انتظامی به هیچ عنوان اجازه سوءاستفاده به سودجویان در این عرصه را نخواهد داد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی