تیتر امروز

سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...

عضویت ایران در هیات بین‌دولتی تغییر اقلیم

با اعلام رئیس سازمان هواشناسی کشور، پس از گذشت حداقل ۱۵ سال نماینده ایران در بخش مربوط به انتشار ملی گاز‌های گلخانه‌ای به عضویت هیات بین دولتی تغییر اقلیم (IPCC) درآمد.

کد خبر: ۱۵۳۴۰۹
۱۰:۴۰ - ۰۷ مرداد ۱۴۰۲

عضویت ایران در هیات بین‌دولتی تغییر اقلیم

دیدارنیوز: ایران به عضویت هیات بین دولتی تغییر اقلیم درآمد.

سحر تاج‌بخش، رئیس سازمان هواشناسی کشور گفت: با تدبیر سازمان هواشناسی و رایزنی‌های دیپلماتیک وزارت امور خارجه، پس از گذشت حداقل ۱۵ سال نماینده کشورمان در بخش مربوط به انتشار ملی گاز‌های گلخانه‌ای به عضویت هیئت بین دولتی تغییر اقلیم (IPCC) درآمد.

تاج‌بخش اظهار کرد: در بخش اعضای دفتر کاری گروه انتشار ملی گاز‌های گلخانه‌ای IPCC، «محمد رحیمی» از جمهوری اسلامی ایران و نماینده‌ای از مالدیو به عضویت هیئت بین دولتی تغییر اقلیم درآمدند.

وی افزود: سازمان هواشناسی کشور به عنوان مرجع ملی IPCC در ایران دو نماینده برای هفتمین انتخابات هیئت بین دولتی تغییر اقلیم معرفی کرد که یک نماینده برای نخستین بار در حداقل ۱۵ سال اخیر به عضویت این نهاد مهم در حوزه تغییر اقلیم درآمد.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: محمد رحیمی از اعضای هیات علمی دانشگاه سمنان و استاد گروه آموزشی بیابان‌زدایی دانشکده کویرشناسی دانشگاه است.

وی افزود: هر کارگروه تخصصی IPCC دو رئیس مشترک، هفت نایب رییس - که نایب رییس منطقه ۲ آسیا نماینده‌ای از نپال است - و ۱۲ عضو کاری از مناطق مختلف شش گانه سازمان جهانی هواشناسی از سراسر جهان دارد که بین کشور‌های توسعه یافته و در حال توسعه توزیع می‌شوند.

به نقل از رسانه سازمان هواشناسی کشور، تاج‌بخش در پایان تصریح کرد: هیئت بین دولتی تغییر اقلیم موسوم به IPCC صبح امروز انتخابات خود را در نایروبی به پایان رساند. در خلال پنجاه و نهمین جلسه چهار روزه این هیئت، دولت‌های عضو، ۳۴ عضو جدید از جمله رئیس، سه معاون و روسا و اعضای گروه‌های کاری این نهاد را انتخاب کردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی