تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

پیاده‌روی اربعین؛ لیست دارو‌های ممنوعه اعلام شد

کاکاوند، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا درباره دارو‌های ممنوعه در پیاده‌روی اربعین حسینی در عراق اعلام کرد که همراه داشتن قرص‌های "استامینوفن کدئین‌دار"، "دیازپام"، "فلورازپام"، "ترامادول"، "متادون" و "بوپرنورفین (b۲) "، و همچنین دارو‌های بیماری صرع و سرطان که به نوعی از مواد مخدر تشکیل شده براساس قوانین داخلی کشور عراق جرم محسوب می‌شود.

کد خبر: ۱۵۳۳۹۹
۰۹:۲۷ - ۰۷ مرداد ۱۴۰۲

پیاده‌روی اربعین؛ لیست دارو‌های ممنوعه در عراق اعلام شد

دیدارنیوز: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر دارو‌های ممنوعه در پیاده‌روی اربعین حسینی در عراق را اعلام کرد.

سردار ایرج کاکاوند؛ رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا اظهار کرد: همراه داشتن قرص‌های "استامینوفن کدئین‌دار"، "دیازپام"، "فلورازپام"، "ترامادول"، "متادون" و "بوپرنورفین (b۲) "، و همچنین دارو‌های بیماری صرع و سرطان که به نوعی از مواد مخدر تشکیل شده براساس قوانین داخلی کشور عراق جرم محسوب می‌شود.

وی افزود: درصورت کشف هر کدام از این دارو‌ها ضمن ممانعت از ادامه سفر زائر، برای وی پرونده قضایی تشکیل و به مراجع قضایی عراق معرفی خواهد شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت: به دلیل سهولت و سرعت بخشیدن در امر بازرسی نیاز است زائرینی که احتیاج به مصرف دارو‌های خاص دارند مراتب را قبل از حضور در مرز‌های زمینی و هوایی با پزشک حج و زیارت هماهنگ کرده و تاییدیه مربوطه را به همراه داشته باشند.

کاکاوند خاطرنشان کرد: البته به همراه داشتن این دارو‌ها در هر بازه زمانی در کشور عراق ممنوع است، اما تاکید ما بر زمان اربعین است که زائران بیشتری به عتبات عالیات می‌روند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی