تیتر امروز

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...
از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
ستاره ایرانی در پورتو ماندنی شد؟

آخرین وضعیت «طارمی»

یک روزنامه پرتغالی درباره وضعیت مهاجم تیم ملی ایران نوشت: «مهدی طارمی دوست داشت تا در نقل وانتقالات تابستانی راهی یک لیگ بزرگ شود، ولی در نهایت در پورتو ماندنی شده است.»

کد خبر: ۱۵۳۳۸۱
۱۰:۰۹ - ۰۶ مرداد ۱۴۰۲

آخرین وضعیت «طارمی»

دیدارنیوز: سران پورتو می‌خواهند مهدی طارمی را حداقل یک سال دیگر در این تیم نگه دارند و او را متقاعد کنند قراردادش را تمدید کند.

روزنامه پرتغالی آبولا نوشت: مهدی طارمی دوست داشت تا در نقل وانتقالات تابستانی راهی یک لیگ بزرگ شود، ولی در نهایت در پورتو ماندنی شده است. سران پورتو اعلام کردند تنها در ازای پرداخت ۶۰ میلیون یورو بند فسخ به بهترین گلزن تیم‌شان اجازه رفتن می‌دهند.

میلان برای جذب طارمی تلاش زیادی داشت، ولی در نهایت ساموئل چوکوئزه نیجریه‌ای را از ویارئال خرید.

هدف سران پورتو این است که طارمی را تا سال ۲۰۲۴ در پورتو حفظ و از دو ماه دیگر مذاکرات برای تمدید قرارداد را شروع کنند. طارمی بعد از اتمام قراردادش با پورتو ۳۲ ساله می‌شود و انتقالش به یک تیم بزرگ در لیگی بهتر از پرتغال سخت‌تر از قبل خواهد شد و به این ترتیب امکان اینکه بازیکن ایرانی سال‌های بیشتری را در پورتو بماند بیشتر از قبل می‌شود.

سرجیو کونسیسائو و مدیریت باشگاه پورتو به هیچ وجه حاضر به از دست دادن این بازیکن برای فصل بعد نیستند و دوست دارند او تا پایان قراردادش در پورتو بماند و در نهایت تصمیم به تمدید قرارداد در این تیم بگیرد. سران پورتو می‌دانند رویای طارمی بازی در لیگ‌های بزرگ دنیاست و با توجه به بالارفتن سن، رسیدن به این رویا هر سال برای بازیکن ایرانی سخت‌تر از قبل می‌شود.

طارمی فصل گذشته ۳۱ گل و ۱۴ پاس گل در تمامی رقابت‌ها برای پورتو به ثبت رساند که شامل ۲۲ گل در لیگ و پنج گل در هفت بازی در لیگ قهرمانان اروپا بود. پورتو در نهایت با شکست برابر اینتر فینالیست فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا حذف شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی