تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

هواشناسی ایران؛ رگبار پراکنده در برخی استان‌ها

صادق ضیاییان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رعد و برق و رگبار پراکنده در برخی استان‌های کشور طی امروز تا دوشنبه خبر داد و گفت: آسمان تهران فردا شنبه (۷ مرداد) قسمتی ابری تا نیمه ابری، گاهی وزش باد و با احتمال وزش باد شدید و گرد و خاک و رگبار و رعد و برق با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۳۸ و روز یکشنبه (۸ مرداد) نیمه ابری تا ابری، وزش باد، گاهی وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر: ۱۵۳۳۷۶
۰۹:۰۷ - ۰۶ مرداد ۱۴۰۲

.

دیدارنیوز: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رعد و برق و رگبار پراکنده در برخی استان‌های کشور طی امروز تا دوشنبه خبر داد.

صادق ضیاییان، با بیان اینکه از امروز جمعه تا دوشنبه به ویژه در ساعات بعد از ظهر برای نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، شمال و شرق هرمزگان، جنوب کرمان، شرق و جنوب شرق فارس رشد ابر‌های همرفتی، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در برخی مناطق خیزش گرد و خاک پیش بینی می‌شود، اظهار کرد: امروز در شرق خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، ارتفاعات البرز مرکزی و شمال استان‌های اردبیل و آذربایجان شرقی رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، ادامه داد: شنبه و یکشنبه برای اردبیل، گیلان، مازندران، شمال استان‌های زنجان و قزوین، ارتفاعات البرز و بخش‌هایی از آذربایجان شرقی بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در بخش‌هایی از آذربایجان غربی، شمال کردستان و گلستان نیز بارش پراکنده گاهی رعد و برق پیش بینی می‌شود.

به گفته وی، روز دوشنبه در سواحل دریای خزر و شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل بارش پراکنده رخ می‌دهد و سه شنبه احتمال رشد ابر و بارش پراکنده در سواحل شرقی دریای خزر وجود دارد.

ضیاییان افزود: طی پنج روز آینده برای مناطقی از شمال شرق، شرق، جنوب شرق، مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز در بعضی ساعات وزش باد شدید و گرد و خاک پیش بینی می‌شود. همچنین طی این مدت بخش‌هایی از غرب و جنوب غرب کشور افزایش سرعت باد و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، با بیان اینکه امروز در سواحل دریای خزر و اردبیل افزایش محسوس دما و از شنبه در این مناطق روند کاهشی دما رخ می‌دهد، عنوان کرد: طی پنج روز آینده شرق دریای عمان، شنبه تنگه هرمز و از شنبه بعد از ظهر تا دوشنبه دریای خزر مواج است.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا شنبه (۷ مرداد) قسمتی ابری تا نیمه ابری، گاهی وزش باد و با احتمال وزش باد شدید و گرد و خاک و رگبار و رعد و برق با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۳۸ و روز یکشنبه (۸ مرداد) نیمه ابری تا ابری، وزش باد، گاهی وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۶ و ۷ مرداد) اهواز با دمای ۴۹ و ۴۸ درجه سانتیگراد گرمترین و طی امروز اردبیل و شهرکرد با دمای۱۲ درجه سانتیگراد و طی فردا شهرکرد با دمای ۱۲ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مرکز استان کشور است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی