تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
در واکنش به حکم تبعید یک روزنامه‌نگار مطرح شد

استقبال یک نماینده از روزنامه‌نگار تبعیدشده؛ در تبعید بودن بهتر از همفکری با «رسایی» است

جلیل رحیمی جهان‌آبادی، نماینده تربت جام در مجلس شورای اسلامی، در واکنش به حکم تبعید یک روزنامه‌نگار به تربت جام اعلام کرد: ترجیح می‌دهیم تا آخر عمر در تبعید باشیم، اما همفکر امثال رسایی نباشیم‌.

کد خبر: ۱۵۳۳۶۱
۰۹:۵۳ - ۰۵ مرداد ۱۴۰۲

استقبال یک نماینده از روزنامه‌نگار تبعید شده؛ در تبعید بودن بهتر از همفکری با «رسایی» است

دیدارنیوز: نماینده مردم تربت جام در مجلس به حکم تبعید یک روزنامه‌نگار واکنش نشان داد.

جلیل رحیمی جهان‌آبادی، نماینده مردم تربت جام در مجلس شورای اسلامی به حکم تبعید یک ساله مرضیه محمودی، خبرنگار به تربت جام به دلیل شکایت حمید رسایی از وی واکنش نشان داد.

به نقل دیده‌بان ایران، او نوشت: «در اخبار حکمی عجیب اعلام شده و خانم خبرنگاری به دلیل شکایت یک روحانی به‌جریمه نقدی و تبعید به تربت جام محکوم شده است. مشخص شد تا الان ما مجرم و در تبعید بودیم. ترجیح می‌دهیم تا آخر عمر در تبعید باشیم، اما همفکر امثال رسایی نباشیم. خواهرم قدمت روی چشم، تربت جام شهر عرفان‌ و ایمان است.»

مطلب مرتبط:

تبعید یک روزنامه‌نگار به تربت جام!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی